باقرزاده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

دوره‌های عملی اقامه صحیح نماز برای سوادآموزان برگزار می‌شود

رئیس سازمان نهضت سوادآموزی از برگزاری دوره‌های آموزش عملی اقامه صحیح نماز برای سوادآموزان تا پایان سال ۹۶ خبر داد.

اجرای دوره های عملی نماز برای سوادآموزانعلی باقرزاده رئیس سازمان نهضت سوادآموزی در گفت و گو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در مورد برنامه های ترویجی برای سوادآموزان اظهار کرد: با مشارکت ستاد اقامه نماز در حال آموزش پنج هزار آموزش دهنده هستیم تا اقامه صحیح نماز و مسائل مربوط به آن را به سوادآموزان بیاموزند.

وی ادامه داد: آموزش دهندگان در 32 استان کشور توزیع شدند و این برنامه به طور فراگیر برای سوادآموزان ارائه می شود و دوره 16 ساعتی برای آموزش دهندگان در نظر گرفته شده است.

رئیس سازمان نهضت سوادآموزی گفت: براساس این برنامه ها سوادآموزان افعال نماز را به طور کامل آموخته و براساس آنچه در رساله ها آمده اجرا خواهند کرد.

باقرزاده با بیان اینکه این دوره به طور رایگان برای سوادآموزان در نظر گرفته شده است، بیان کرد: براساس پیش بینی ها 500 هزار سوادآموز تا پایان سال 96 دوره آموزش های عملی نماز را می گذرانند تا در این فرآیند عملکرد بهتری داشته باشند.

وی یادآور شد: آموزش به سوادآموزان از پایان شهریورماه آغاز شده و تا پایان سال 96 ادامه می یابد و بعد از این دوره گواهی صحت به افراد اعطا می شود.

انتهای پیام/

زمان اجرای دوره‌های عملی اقامه صحیح نماز برای سوادآموزان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار