موسی خانی مطرح کرد؛

اهمیت ساخت ربات در مقابله با حوادث تروریستی در کشور

رئيس كميته روبوكاپ ايران گفت: اگر كشورمان همانند كشور آمريكا ربات های مقابله با تروریست ساخته بود هيجگاه شاهد حادثه ای مانند حمله تروريستی به مجلس نبودیم.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ موسی خانی رئيس كميته روبوكاپ ايران در مراسم تجليل از تيم كاوش سازمان جوانان هلال احمر اظهار كرد: اگر كشورمان همانند كشور آمريكا ربات های مقابله با تروریست ساخته بود، هيج گاه شاهد حادثه ای مانند حمله تروريستی به مجلس شورای اسلامی نبودیم.

وی با اشاره به فرار مغزها اظهار كرد: اكر جوانی كشوری را ترك می كند به اين معناست كه احساس می كند مشاركتی در درون كشورش وجود ندارد اما اكر بستر مناسب فراهم شود هيج گاه شاهد اين پدیده نخواهیم بود.

موسی‌‌خانی افزود: سرمایه‌گذاری در جوانان یک هدف بنیادی است که کشور ما با توجه به داشتن پتانسیل و خلاقیت لازم می‌تواند برای این هدف جوانان را آماده کند.

وی با اشاره به اینکه در این مسابقات همه تجربیاتشان را با هم به اشتراک می‌ گذارند، گفت: هیچ کس در این مسابقات از ارائه تجربیات خود دریغ نمی‌کند و حتی در بخش شبیه سازی،  فایل تیم برنده در اختیار عموم گذاشته می شود.

موسی‌خانی با اشاره به اینکه رهبر انقلاب حمایت کامل خود را نسبت به بحث رباتیک اعلام کرده است، افزود: ایشان دستور وضع قانونی در حمایت از رباتیک برای واردات و صادرات کالاها را صادر کرده‌اند.

وی افزود: با حمایت‌های جمعیت هلال احمر بخش آموزش امداد و نجات که یکی از قسمت‌های اصلی مسابقات ما است، انجام می‌ شود.

موسی‌خانی در پایان گفت: در مدیریت جدید دانشگاه آزاد علی اکبر ولایتی تاکید ویژه‌ای بر کاربردی کردن تحقیقات و پژوهش‌ها داشتند.

انتهای پیام/

 ساخت ربات در مقابله با حوادث تروریستی کشور اهمیت بسزایی دارد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۲ ۲۶ مرداد ۱۳۹۶
مرگ بر داعش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۲ ۲۵ مرداد ۱۳۹۶
مرگ بر ال سعود
آخرین اخبار