معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان خوزستان از کمک رسانی به 30 خانوار گرفتار در سیلاب منطقه امامزاده عبدالله باغملک خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، صادق سلامت، معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان خوزستان در این خصوص اظهار داشت: در پی بارش باران شدید در شامگاه سه شنبه سیلاب در منطقه امامزاده عبدالله باغملک سرازیر شد که در پی این حادثه یکصد خانه و چادر عشایرنشینان در این منطقه دچار آسیب شد.

وی بیان کرد: در منطقه گندمکار امامزاده عبدالله شهرستان باغملک بارش باران شدید و تگرک و سرازیر شدن سیلاب باعث مسدود شدن مسیر تردد مردم منطقه شده است که هم اکنون با همکاری اداره راه و شهرسازی باغملک به وسیله لودر جاده در حال باز شدن است.

سلامت با اشاره به اینکه سیلاب فروکش کرده و هوا هم مساعد شد، اذعان داشت: امداد رسانی همچنان ادامه دارد و نیروهای امداد و نجات هلال احمر باغملک منتظر باز کردن مسیر گندمکار برای ارزیابی منطقه و امدادرسانی هستند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان تصریح کرد: پس از ارزیابی نسبت به توزیع اقلام امدادی از قبیل چادر، پتو، مواد غذایی و معیشتی اقدام می شود.

 


انتهای پیام/گ

یاری رسانی به سیل زدگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.