امام جمعه موقت زنجان گفت: اقتدار وصلابت این جوان بسیجی مدافع حرم به هنگام شهادت تمام استکبار را به زانو در آورد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛امام جمعه موقت زنجان در خطبه‌های این هفته نمازجمعه زنجان گفت: مسئولان کشور در عین صمیمت با ملت و داشتن پشتکار در برطرف کردن مشکلات در برابر دشمنان انقلاب نیز با صلابت بایستند.
 
حجت الاسلام موسوی افزود: مقام معظم رهبری در مراسم تنفیذ حکم ریاست‌جمهوری مطالبی را ارائه کردند که لازم است دولتمردان به این نکات توجه داشته باشند.
 
وی اضافه کرد: پرداختن به مشکلات مردم، پرداختن به مسائل داخلی، معیشت و اقتصاد، تعامل گسترده با دنیا و صلابت در برابر سلطه‌طلب، سه مطلب مهم عنوان شده از سوی مقام معظم رهبری است که باید دولت در طول چهار سال مسئولیت بدان توجه داشته باشد.
 
امام جمعه موقت زنجان با گرامیداشت یاد وخاطره شهید محسن حججی شهید مدافع حرم گفت: اقتدار وصلابت این جوان بسیجی هنگام شهادت تمام استکبار را به زانو در آورد.
حجت الاسلام موسوی به 25 ذی‌القعده روز دحو ‌الارض اشاره کرد و گفت: افرادی می‌توانند قادر به درک این روز باشند که از توفیقات الهی خاص بسیاری برخوردار خواهند شد.
 
وی افزود: مناسبت‌های دیگر شامل روز جهانی مساجد، سالروز پیوند آسمانی امام علی (ع) و حضرت زهرا (س) است که لازم است الگوی زندگی این دو بزرگوار در همه ابعاد زندگی ما ‌قرار گیرد، به خصوص در امر ازدواج تا جوانان با آسودگی و سادگی راهی خانه بخت شوند و از حالت تجرد خارج و دامن‌شان را  از گناه حفظ کنند.

 انتهای پیام/ن

 

خطبه های نماز جمعه زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.