نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: با شدت و جدیت پیگیر مشکلات کارگران و کارکنان گروه ملی فولاد ایران هستیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، همایون یوسفی، نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تجمع‌های اخیر کارگران و کارکنان گروه ملی فولاد ایران بیان داشت: بر این مساله تاکید داریم که باید کار واگذاری گروه ملی فولاد ایران با طی کامل مراحل قانونی انجام شود.
وی با اشاره به پیگیری جدی مشکلات کارگران و کارکنان گروه ملی فولاد ایران اظهار کرد: چند روز گذشته در جلسه‌ای با مدیرکل بانک ملی ایران در خصوص مشکلات گروه ملی فولاد به تفصیل صحبت شد تا حقوق معوقه کارگران و کارکنان این کارخانه پرداخت گردد.
یوسفی اذعان داشت: مدیرکل بانک ملی ایران قول پرداخت حقوق کارگران گروه ملی فولاد را داده و در این زمینه 2 روز گذشته پولی از جانب بانک ملی به حساب گروه ملی فولاد واریز شده و قرار است تا در یک یا دو روز آینده حقوق کارگران و کارکنان پرداخت شود.
نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هنوز بانک ملی هیچ اقدامی نسبت به واگذاری گروه ملی فولاد به بخش خصوصی انجام نداده، اما به دنبال آن هستند تا این کار انجام گیرد و گروه ملی فولاد ایران به بخش خصوصی واگذار شود.
وی اظهار داشت: بر این مساله تاکید داریم که باید کار واگذاری گروه ملی فولاد ایران با طی کامل مراحل قانونی انجام شود، واگذاری گروه ملی به بخش خصوصی نیاز به بررسی دارد و باید زیرنظر واحدهای بازرسی کننده این کار صورت بگیرد.
همایون یوسفی اذعان کرد: در حال حاضر بحث واگذاری این کارخانه به بخش خصوصی مشخص نیست و در این زمینه نامه‌ای نوشته‌ایم تا کار واگذاری متوقف شود و پس از مشخص شدن روال قانونی کار، شاهد اجرایی شدن آن باشیم.
انتهای پیام/گ

پیگیری پرداخت حقوق معوقه کارگران و کارکنان گروه ملی فولاد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.