امام جمعه موقت شوش بر نبود نظارت بر شرکت های واگذار شده به بخش خصوصی و پرداخت نشدن حقوق کارگران این شهرستان انتقاد کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام عبدالرزاق عفری، امام جمعه موقت شوش در خطبه های این هفته این شهرستان نسبت به نرخ بالای بیکاری در این شهرستان با وجود شرکت ها و کارخانه های موجود اظهار تاسف کرد و بیان داشت: در شهرستان شوش با وجود تعداد قابل توجهی شرکت و کارخانه نرخ بیکاری بالا است.
وی در ادامه از دولت خواست به مشکل قطعی برق، ریزگردها و بیکاری مردم توجه جدی داشته باشد و مسئولان محلی نیز تلاش کنند تا مشکلات این شهرستان به گوش مسئولان بالاتر برسد.
حجت الاسلام عفری در ادامه ضمن گرامیداشت 17 مرداد، سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار ایرنا با بیان اینکه همه مسئولان و مردم قدردان تلاش خبرنگاران هستند، چرا که خبرنگاران چشم بینای جامعه اند اظهار کرد: خبرنگار، رسالت و وظیفه ای بسیار مهم، مقدس، حساس و تاثیرگذار بر عهده دارد.
خطیب جمعه شوش اذعان داشت: خبرنگاران از اقشار تاثیرگذار در حوزه های دینی، سیاسی و فرهنگی هستند و نوشته های آن ها مورد اعتماد مردم است.
حجت الاسلام عفری تعهد و تدین را از ویژگی های خبرنگاران ایران اسلامی عنوان کرد و افزود: خبرنگاران در نوشتن خبر باید از بزرگ نمایی و سیاه نمایی پرهیز و به انعکاس واقعیت ها بپردازند.
وی ازهمکاری خوب همه خبرنگاران با ستاد نماز جمعه شوش که پیگیر مطالبات جامعه و مردم هستند تقدیر کرد.
حجت الاسلام عبدالرزاق عفری با گرامیداشت 26 مرداد سالروز بازگشت آزادگان به میهن گفت: ایمان به خدا، پیروی از مکتب ائمه (ع) و یاد امام خمینی (ره) از عوامل استقامت و پایداری آزادگان در دوران سخت اسارت بود.
امام جمعه موقت شوش با بیان اینکه عزت، اقتدار و امنیت انقلاب اسلامی مرهون رشادت شهدا و آزادگان سرافراز است، تصریح کرد: خاطرات آزادگان به عنوان اسوه های صبر و استقامت باید جمع آوری و مکتوب شود.
وی با اشاره به آغاز به کار فعالیت دولت دوازدهم اظهار داشت: دولتمردان باید نسبت به عملیاتی کردن قول هایی که به مردم داده اند، تمام همت خود را به کار گیرند و از تمام ظرفیت ها برای تحقق این مهم استفاده کنند.
حجت الاسلام عفری در ادامه به معرفی کابینه دوازدهم به مجلس نیز اشاره و اذعان کرد: مردم انتظار دارند کابینه دولت دوازدهم به مشکلات اقتصادی مردم و بهبود وضع معیشت و بیکاری جامعه اهتمام بیش تری داشته باشد.
خطیب نماز جمعه شوش همچنین با اشاره به سالروز جنگ 33 روزه رژیم اشغالگر قدس در برابر فلسطین بیان کرد: ایستادگی همراه با ایمان تنها راه پیروزی جیهه مقاومت در مقابل زورگویان بود.
انتهای پیام/گ

پیگیری مطالبات کارگران شوش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۵ ۲۰ مرداد ۱۳۹۶
درود به روان پاک امام جمعه شوش