شانزدهمین جشنواره تجلیل از حافظان کل قرآن موسسه بیت الاحزان در شهرستان استهبان برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حجت الاسلام علیرضا شاهسونی مدیر موسسه قرآنی بیت الاحزان حضرت زهرا (س) با اشاره به اینکه جشنواره تجلیل از حافظان کل قرآن موسسه بیت الاحزان با حضور ۵ هزار نفر از قرآن آموزان و تعدادی از مسئولان کشوری و لشکری برگزار می‌شود، گفت: از ۱۳۰ نفر از برادران و ۱۰۰ نفر از خواهران در این جشنواره تجلیل می‌شود.


وی با بیان اینکه این افراد در یک سال موفق به حفظ کل قرآن شده اند، افزود: این افراد از ۱۶۰ شعبه موسسه در سراسر کشور و ۹ مدرسه شبانه روزی حفظ قرآن معرفی می‌شوند.


شاهسونی با اشاره به برنامه‌های این افراد بعد از حفظ کل قرآن تصریح کرد: برخی از این افراد در دوره‌های تربیت مربی موسسه شرکت دارند و بعضی از آن‌ها نیز مدرک دوره‌های کارشناسی علوم قرآن و حدیث را دریافت می‌کنند و برخی نیز به حوزه و دانشگاه رفته و به این ترتیب ارتباط موسسه با این افراد حفظ می‌شود.


مدیر موسسه بیت الاحزان حضرت زهرا (س) با اشاره به عضویت این افراد در مجمع الحفاظ موسسه ادامه داد: تمامی حافظان کل در مجمع الحفاظ‌های شعب موسسه با هدف حفظ ارتباط با قرآن و موسسه عضو می‌شوند.


وی ادامه داد: موسسه در حال حاضر یک هزار و ۶۰۰ حافظ کل قرآن را تربیت کرده که تمامی این عزیزان در مجمع الحفاظ موسسه عضو بوده و بقیه حافظان ۲۰ جز و ۱۵ جز از قرآن را حفظ هستند.

گفتنی است، مراسم تجلیل از حافظان قرآن ۲۳ شهریور ماه امسال در استهبان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ت

تجلیل از حافظان قرآن در استهبان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.