مدیرعامل شرکت آبفا لرستان گفت: میزان مطالبه شرکت آبفا از مشترکان لرستانی ۴۸ میلیارد تومان است که به‌عنوان یکی از چالش‌های جدی با آن روبرو هستیم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  کرموند، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت: مطالبات شرکت آبفای لرستان مربوط به دستگاه‌های دولتی و اشتراک‌های خانگی است.

وی با اشاره به این مطلب که پیگیر دریافت مطالبات از سوی مشترکان هستیم، افزود: در همین خصوص اقداماتی را در دستور کار خود قرار داده‌ایم تا مشترکان نسبت به پرداخت بدهی خود ترغیب شوند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت: استفاده از پیمانکاران یکی از مواردی است که به کار گرفته‌ایم تا مشترکان چه در بخش خانگی و چه بخش دولتی نسبت به پرداخت بدهی خود اقدام کنند.

کرموند، قطع انشعاب، اجرای طرح‌های تشویقی و تقسیط کردن بدهی‌ها را از دیگر راهکار‌هایی بیان کرد که برای وصول مطالبات شرکت آب و فاضلاب از مشترکان به کار گرفته می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به پیامد نامطلوب پرداخت نکردن مطالبات از سوی مشترکان نیز اشاره کرد و گفت: پرداخت نکردن مطالبات از سوی مشترکان باعث کاهش خدمات به دیگر مشترکان می‌شود، همچنین به بحث اصلاح و توسعه شبکه‌ها ارتباط مستقیم دارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان با بیان این مطلب که در حال حاضر ۳، ۸، ۰ هزار اشتراک آب در لرستان وجود دارد، تاکید کرد: از صاحبان اشتراک آب و فاضلاب در بخش خانگی و دستگاه‌های دولتی تقاضا داریم نسبت به پرداخت بدهی خود در سریع‌ترین زمان ممکن اقدام کنند.

انتهای پیام/ د

طلب شرکت آبفا از مشترکان لرستانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.