حقانی در جلسه علنی شورای شهر تهران مطرح کرد؛

واگذاری مجتمع بهاران منطقه 4 به آقای "م"

عضو شورای چهارم شهر تهران گفت: قرار است تا ساختمان بهاران متعلق به زنان آسیب دیده در منطقه 4 به فردی به نام "م" واگذار شود که باید از این کار جلوگیری به عمل آید.

واگذاری مجتمع بهاران منطقه 4 به آقای به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد حقانی عضو کمیسیون محیط زیست، سلامت و خدمات شهری شورای چهارم شهر تهران در سیصد و هفتادمین جلسه علنی شورای شهر تهران که امروز(یکشنبه) برگزار شد، اظهار داشت: متاسفانه اطلاع پیدا کردیم که قرار است که بدون اطلاع مدیرعامل برج میلاد، طبقه منفی یک این برج به بخش خصوصی واگذار شود.

وی افزود: همچنین مقرر شده تا اردوگاه شهید میرحسینی واقع در منطقه 22 به مساحت 42 هکتار واگذار شود که صورت جلسه‌ای هم برای آن تنظیم شده و فقط شهردار منطقه آن را امضا نکرده است و لازم است تا از واگذاری بخشی از این اردوگاه که در پهنه و فضای سبز قرار دارد، جلوگیری شود.

حقانی بیان داشت: شنیده ها حاکی از آن است که در منطقه 4 مقرر شده که یک ساختمانی که برای توانمندسازی زنان آسیب دیده به نام مجتمع بهاران است با نام اتحاد به فردی به نام "م" واگذار شود که باید از این کار جلوگیری به عمل آید.

وی افزود: مصوبه دو فوریت قرارداد واگذاری کارت بلیت های مترو به مبلغ 30 میلیارد تومان با بانک شهر بسته شده است که این کار باید ادامه پیدا کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار