مدیر عامل مجمع خیرین سلامت دزفول از آغاز ساخت 2 پایگاه سلامت به همت خانواده 'خرمی و عطار' از خیرین حوزه سلامت در شهر شمس آباد دزفول خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، کاظم اردو، مدیر عامل مجمع خیرین سلامت دزفول گفت: این پایگاه های سلامت در 2 قطعه زمین اهدایی از سوی اهالی شهر شمس آباد هر یک به مساحت 300 مترمربع در کوی قلعه سید و کوی توحید ( خلطه) ساخته می شوند.
وی هزینه ساخت هر یک از این پایگاه های سلامت را 3 میلیارد ریال عنوان کرد و اذعان داشت: خانواده خرمی و عطار که از خیرین صاحب نام حوزه سلامت دزفول می باشند 6 میلیارد ریال هزینه ساخت این 2 پایگاه سلامت را تقبل کردند.
اردو با اشاره به خدمات خیرخواهانه خانواده خرمی و عطار در حوزه سلامت تصریح کرد: این خانواده خیر تاکنون یک پایگاه سلامت در روستای بنوار شامی و یک پایگاه اورژانس در شمس آباد ساخته ضمن اینکه یک دستگاه آمبولانس اورژانس 115 را نیز به تجهیزات امدادی و پزشکی مجهز کردند.
مدیر عامل مجمع خیرین سلامت دزفول بیان داشت: ساخت پنجمین طرح بهداشتی خیرساز خانواده خرمی و عطار شامل ساخت یک پایگاه سلامت در شهر دزفول می باشد نیز شهریورماه آغاز می شود.
انتهای پیام/گ

خیرین دزفول پیشتاز در ساخت پایگاه سلامت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.