اجرای طرح تلاوت قرآن

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در اداره کل منابع طبیعی و آبخیز داری استان کرمانشاه از اجرای طرح تلاوت قرآن در ادارات وابسته به جهاد کشاورزی کرمانشاه خبر داد.

در گفتگو  با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ حجت الاسلام احساندوست مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در اداره کل منابع طبیعی و آبخیز داری استان کرمانشاه  هدف از اجرای طرح را انجام واجبات و توجه به رکن اصلی امر به معروف و نهی از منکر عنوان کرد و گفت:این طرح برای انس بیشتر کارمندان با قرآن و ترویج فرهنگ قرآنی در ادارات است .

 

وی ادامه داد: این طرح برای دومین بار در اداره منابع طبیعی برگزار  و نخستین بار در جهاد کشاورزی کرمانشاه اجرا شد و قرار است در تمام ادارات وابسته به جهاد کشاورزی و 10اداره دیگر برگزار شود.

 

حجت الاسلام احساندوست  با اشاره به این که در این طرح از قاریان برجسته کشوری برای تلاوت قرآن دعوت می شود گفت:  علاوه بر آموزش تلاوت قرآن کریم و صحیح خوانی قرآن کریم، آیاتی که به امر به معروف اشاره دارد نیز  تفسیر می شود.

 

این طرح با حضور عابدی نماینده ولی فقیه  سازمان تعاون روستایی کشور؛شیخ ویسی مدیر کل اداره منبع طبیعی و همتی مشاور عالی استاندار؛ به همراه اعضا شوراهای  امر به معروف و نهی از منکر ادارات برگزار شد.

 

انتهای پیام/ز

ترویج فرهنگ قرآنی در ادارات

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.