رئیس سازمان بهزیستی کشور؛

راه اندازی ۱۵۰ اورژانس اجتماعی در کشور

رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: 150 اورژانس اجتماعی با اعتبار 100میلیارد تومان راه اندازی می شود.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛  دکتر محسنی‌بندپی، رئیس سازمان بهزیستی کشور عصر امروز در همایش علمی کاربردی معاونان مشارکت‌های مردمی اشتغال و مؤسسات غیردولتی گفت:شاخص‌های رفاهی یکی از خدماتی است که ما موظف هستیم به جامعه هدف خود ارائه کنیم .

وی با بیان اینکه 150 اورژانس اجتماعی با اعتبار 100میلیارد تومان راه اندازی می شود،افزود : در مسیری که هستیم با اقدام، عمل و اثر بخشی کار را برای مردم اعلام می‌کنیم و استراتژی دولت در کنار فعالیت‌های اجتماعی، فرهنگی، سیاسی توجه به رفاه جامعه است.

رئیس سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه برای نخستین بار در طی چند سال دولت حداقل حقوق مستمری بگیران مددجویان افزایش داده است،گفت: رئیس جمهور در مراسم تحلیف خود اشاره کرد که تا پایان سال افزایش مستمری‌بگیران 5 برابر می‌شود.

دکتر محسنی‌بندپی با بیان اینکه 11 میلیون نفر جمعیت کشور از بیمه سلامت برخوردار شدند،گفت:توجه دولت در تأمین نیروی انسانی در بخش‌های مختلف درمان و در استان‌های کم برخوردار از دیگر اقدامات ارزنده است که باید مورد توجه قرار گیرد.

‌رئیس سازمان بهزیستی کشور افزود: یکی از رویکردهای سازمان بهزیستی توجه به سازمان‌های مردم نهاد است و متأسفانه سالانه بین 25 تا 30 هزار معلول در کشور متولد می‌شوند که علت آن را میتوان ازدواج‌های فامیلی، ژنتیکی اشاره کرد.


افتتاح اورژانس اجتماعی در درمیان


معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور عصر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه نیز با بیان اینکه اورژانس اجتماعی در درمیان فردا افتتاح می شود،گفت:در گزارش عملکردی برنامه ششم محوری ترین دستگاه که در خط مقدم آسیب‌های اجتماعی بود، سازمان بهزیستی کشور است.

محسنی‌بندپی با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری در دو سال اخیر بحث آسیب‌های اجتماعی در ابعاد مختلف بود،افزود:در زمینه طلاق، آموزش‌های مهارت زندگی، آموزش‌های فرزندپروری، آموزش‌هایی که آستانه تحمل افراد بالا برود مد نظر بوده و دو طرح بزرگ را در کشور در دست اجرا است.

معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: 46 درصد طلاق‌ها در همان 5 سال اول زندگی است که با مداخله و شیوه‌های علمی می‌شود آنرا کاهش و در زمینه سازش وارد عمل شد و در زمینه اعتیاد هم قوه قضائیه طرح بهزیستی را پذیرفت و درمان اجتماع مدار در اولویت است.
انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.