حجت اسلام عباس محمدحسنی با تاکید بر لزوم توجه به قرآن در ارتش گفت: نیرو‌های ارتش با قرائت روزانه یک آیه قرآن، کتاب الهی را از مهجوریت بیرون آورند.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛مراسم اختتامیه هفدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه خواهران شاغل، همسران و فررندان کارکنان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز پنج شنبه (2 شهریور 1396) با حضور حجت اسلام عباس محمدحسنی رییس عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران و امیر سرتیپ نصیرزاده جانشین فرمانده نیروی هوایی و حجت اسلام سیدیان معاون تبلیغات و فرهنگی در پایگاه شکاری شهید لشکری مهرآباد برگزار شد.

 حجت اسلام والمسلمین محمدحسنی نماینده ولی فقیه در ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم اختتامیه هفدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه خواهران شاغل، همسران و فرزندان کارکنان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: بنده به همه نیرو‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران توصیه می‌کنم خودشان را مقید بدانند و هر روز یک آیه قرآن را قرائت کنند.

وی با بیان اینکه با قرائت روزانه یک آیه قرآن آرام آرام قرآن از مهجورت در می‌آید، گفت: حضرت امام خمینی (ره) فرمودند: «مشکلات مسلمین زیاد است لیکن مشکل بزرگ این است که قرآن را کنار گذاشته اند و تحت ظلم قرار گرفتند» اگر به مطالعه و ندبر در قرآن اقدام کنیم، فرهنگ قرآن در زندگی ما جاری می‌شود.

رییس سازمان عقیدتی و سیاسی ارتش با تشریح چگونگی توجه به قرآن ادامه داد: اول باید قرآن را تلاوت و سپس در آن تدبیر داشته باشیم و بعد آن چه از تدبر در قرآن متوجه می‌شویم را ترویج کنیم و تا جایی که توان داریم به آیات قرآن عمل کنیم و در آخرین مرحله همان یک آیه‌ای که روزانه قرائت کرده ایم را حفظ کنیم.

 حجت اسلام والمسلمین محمدحسنی در بخش پایانی سخنانش خاطر نشان کرد: خواندن قرآن یک کار حداقلی درباره آن است که باید با خدا عهد ببندیم این کار ار انجام دهیم، چون این کار یک جهاد قرآنی است.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Czechia
ناشناس
۰۰:۰۴ ۰۳ شهريور ۱۳۹۶
آهن آلات بخاطر صادرت به کشور پول دار و جدیدا برادر ،قطر، گران شد!
آخرین اخبار