رئیس شورای اسلامی شهر کاشان گفت: با توجه به تأکید مقام معظم رهبری در پرهیز از ایجاد فضای دوقطبی نیاز جامعه دارالمومنین کاشان نیز وفاق و همدلی است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رییس شورای اسلامی شهر کاشان، در حاشیه معرفی سرپرست شهرداری کاشان، گفت :وفاق و همدلی در تمام سطوح اجرایی شهرستان به طور ویژه در مجموعه شهرداری نیز باید این نگاه سرلوحه فعالیت ها قرار گیرد و از هر اقدام تفرقه افکنانه ای در شهر و مدیریت شهری پرهیز کرد.
 
علی رسول زاده، با اشاره به شرایط حساس کشور و به تبع آن شهرستان کاشان افزود: امروز در وضعیتی به سر می بریم که به شدت نیازمند وفاق و همدلی در کشور و جامعه شهری خود هستیم چراکه شهروندان کاشانی باید از یک شرایط زندگی فردی و اجتماعی مطلوبی بهره مند باشند.
 
وی، با تقدیر از زحمات شهردار پیشین کاشان افزود: با تشکیل نخستین جلسه شورای پنجم و جمع بندی نظرات اعضا تصمیم به تعیین فردی کارآمد به عنوان سرپرست شهرداری کاشان گرفته شد.
 
رسول زاده،  با تاکید بر پرهیز از سیاسی کاری در شورا و شهرداری گفت: خدمت به مردم باید سمت و سوی کاری باشد و نیروهای شهرداری کاشان نیز به عنوان بزرگ ترین خانواده بعد از آموزش و پرورش از یک آرامش و شرایط مساعد برای انجام فعالیت برخوردار باشند.
 
وی، تفکر و عملکرد منطقی را نیاز امروز شهر کاشان دانست و افزود: باید رویکردها بر اساس کارشناسی، مبتنی بر احترام و بهره مندی از نظرات بزرگان و نخبگان باشد و دیگر نمی توان با روش های نخ نما و پوسیده کار کرد.
 
رسول زاده، مدیریت هزینه ها را یک ضرورت برای شهرداری عنوان کرد و گفت: به دلیل آنکه درآمد شهرداری توسط مردم تأمین می شود باید در انجام هزینه ها با دقت و وسواس خاصی عمل کرد.
 
رئیس شورای اسلامی شهر کاشان، با بیان اینکه مدیریت دلهره، ترس و اضطراب و عدم اعتماد پذیرفته نیست یادآورشد : نباید برخی مسائل در مجموعه شهرداری و بین نیروها وجود داشته باشد و تمام مجموعه باید با صفا و صمیمیت در جهت پیشرفت و توسعه شهر گام بردارند.
 
رسول زاده،  با تأکید بر قانون مداری به عنوان اصل دیگر مورد توجه در دوره جدید شهرداری، عدم رعایت آن را مفسده انگیز دانست و رعایت آن را یک خط مشی اساسی برای مدیریت جدید شهری قلمداد کرد.
 
وی، همچنین از استمرار فعالیت های شهرداری خبر داد و افزود: یک ساعت کار و انجام پروژه ها متوقف نمی شود و پس از انجام کار کارشناسی و بررسی های تخصصی، شورا و شهرداری با جدیت آنها را دنبال می کند. 
 
انتهای پیام/م
 

پرهیز از سیاسی کاری در شورا وشهرداری کاشان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.