همزمان با هفته دولت از ۱۰۸ طرح عمرانی در شهرستان جهرم بهره‌برداری می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ علیرضا صحرائیان فرماندار ویژه جهرم در نشست تدبیر و امید برای تولید اشتغال با اشاره به بهره‌برداری ۱۰۸ طرح عمرانی در این شهرستان گفت: این طرح‌ های عمرانی با اعتباری بالغ بر ۹۵۰ میلیارد ریال به بهره برداری می‌رسد.

وی با اشاره به کلنگ‌زنی و آغاز عملیات اجرایی ۱۲ طرح عمرانی در هفته دولت بیان کرد: افتتاح و کلنگ‌زنی طرح حوزه گازرسانی به روستا‌های عابدآباد، خنک، آبسرد، اسماعیل آباد، کرفت، شاغون، اشکوری، تادوان، فتح آباد و جرمشت و گازرسانی به واحد‌های صنعتی و مرغداری‌ها در محدوده یوسف‌آباد و گلدامچه با هزینه‌ای بالغ بر ۴۷ میلیارد تومان از طرح‌های عمرانی شاخصی بوده که در هفته دولت آغاز به کار کرده و بهره‌برداری می‌شود.


صحرائیان تصریح کرد: در دوره ۴ ساله دولت یازدهم طرح‌هایی در حوزه گازرسانی، بازسازی معابر شهری و روستایی، برق‌رسانی، نوسازی مدارس بهداشت و درمان، آبرسانی، خدمات شهری، روستایی و عشایری در سطح شهرستان جهرم با اعتبار ۷۱۷ میلیارد و ۴۳۴ میلیون تومان به بهره‌برداری رسیده است.


وی ادامه داد: افتتاح ساخت تابلو‌ها و بانک‌های خازنی، ساختمان اداری، حفاظت فیزیکی، دکل روشنایی، بازسازی شبکه برقی داخلی و دستگاه‌های کمک ناوبری هواپیما در فرودگاه جهرم با هزینه بالغ بر ۱ میلیارد و ۴۱۴ میلیون تومان از خدمات انجام شده در طول ۴ سال گذشته است.


فرماندار ویژه جهرم اضافه کرد: طرح‌های گازرسانی از جمله اجرای شبکه فلزی و پلی اتیلن، ایستگاه تقویت فشار – ایستگاه سی جی سی، ایستگاه حفاظت کاتدیک و اختصاص ۲ دستگاه صاعقه‌گیر به شهر دوزه و روستا‌های دهستان پل به بالا و پل به پایین و روستا‌های اقبال آباد، برج خان‌کرم، نظرآباد، هکان و قلات از طرح‌ های  عمرانی  بهره‌برداری شده در دولت یازدهم بوده است.

انتهای پیام/ت

افتتاح طرح های عمرانی در جهرم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.