نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به رایزنی های به عمل آمده با وزیر راه و شهرسازی، از احداث جاده بیدوئیه بخش گلباف در آینده ای نزدیک خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، محمدرضا پورابراهیمی پیش از ظهر جمعه در جشنواره گیاهان دارویی با محوریت ترخون بخش گلباف ضمن قدردانی از بانک قرض الحسنه بانک رسالت به عنوان معین اقتصادی بخش گلباف، افزود: استان کرمان معین های اقتصاد مقاومتی نقش توسعه ای را برعهده دارند.
وی با تاکید براینکه اقتصاد خرد و خانواده در گلباف به طور جد دنبال می شود، یادآورشد: با رایزنی های به عمل آمده با وزیر راه و شهرسازی، جاده بیدوئیه بخش گلباف در آینده ای نزدیک احداث می شود.
وی ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطر شهیدان باهنر و رجایی، به آغاز به کار دولت دوازدهم طی هفته گذشته اشاره کرد و گفت: رای بالای اعتماد مجلس شورای اسلامی به وزرا مسئولیت آنها را زیاد کرده است.
محمدرضا پورابراهیمی با اشاره به اقدامات خوب توسعه ای در بخش گلباف، اظهار کرد: با وجود معین های اقتصادی در استان کرمان امید می رود در آینده ای نزدیک شاهد توسعه باشیم.
معین اقتصادی بخش گلباف نیز در ادامه ضمن تبیین اقدامات انجام شده در بخش گلباف، گفت: همه هدف بانک رسالت به عنوان معین اقتصاد مقاومتی بر دو اصل است که اثبات کنیم که گلباف "می تواند" و "می شود".
محمدحسین حسین زاده با اشاره به کاهش جمعیت گلباف طی سالیان گذشته، افزود: ما همه با هم عهد می بندیم که در چند سال آینده جمعیت شهر گلباف به جمعیت سابق خود، یعنی 15 هزار نفر با معیشت و زندگی خوب باز گردد.
وی ضمن قدردانی از دولتمردان و همه ارکان جامعه، تصریح کرد: در بخش گلباف از سوی معین اقتصاد مقاومتی اقدامی انجام خواهد گرفت که گلباف روی پای خود در آینده نزدیک بایستد.

انتهای پیام/ی

رایزنی با وزیر راه و شهرسازی برای احداث جاده بیدوئیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار