استاندار کرمان از ایجاد 110 شغل خانگی و تولید محصولات مرتبط با این منطقه طی یک سال گذشته و مهاجرت معکوس در بخش گلباف خبر داد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، علیرضا رزم حسینی پیش از ظهر جمعه در جشنواره گیاهان دارویی با محوریت ترخون بخش گلباف ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطر شهیدان باهنر و رجایی، افزود: امید می رود خدمات دولت بتواند شرایط خوبی برای زندگی مردم ایران فراهم کند.
وی گلباف را یکی از تولید کنندگان و صادر کنندگان فرش در گذشته دانست و یادآورشد: برخی از مسائل باعث مهاجرت مردم گلباف به دیگر نقاط شد.
استاندار کرمان با تاکید بر مردمی بودن اقتصاد مقاومتی، اظهارکرد: اقدامات توسعه ای در بخش گلباف توسط بخش غیردولتی در حال انجام است که ثمره این اقدامات مهاجرت معکوس در این بخش شده است.
رزم حسینی از لزوم ایجاد شغل های پایدار سخن به میان آورد و افزود: اکنون فضای کسب و کار و شغل های خانگی در بخش گلباف رونق یافته است که اکثر این شغل ها جز شغل های پایدار هستند.
وی آینده گلباف را درخشان دانست و تصریح کرد: 110 شغل خانگی و تولید محصولات مرتبط با این منطقه در یک سال گذشته در بخش گلباف ایجاد شده است.
استاندار کرمان با اشاره به تنوع محصولات کشاورزی در استان کرمان، گفت: جشنواره های متعددی در در استان کرمان به دلیل تنوع در محصولات کشاورزی برگزار می گردد.
رزم حسینی در ادامه با اشاره به منویات مقام معظم رهبری، از مردم به عنوان کارفرما و از دولت به عنوان کارگزار یاد کرد و افزود: نقش رسانه ها در توسعه متوازن و ایجاد همدلی و وفاق استانی بسیار مهم و مفید بوده است.
وی یادآورشد: به دلیل تعدد پروژه های نیمه تمام در سطح استان، پروژه جاده دسترسی بخش گلباف در دستور کار قرار گرفته است.

انتهای پیام/ی

جشنواره گیاهان دارویی در گلباف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار