رئیس جمهور آمریکا در اقدامی غافلگیر کننده، حکم بخشودگی کلانتر بدنام آریزونا را صادر کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه سی ان ان؛ رئیس جمهور آمریکا تصمیم جنجالی دیگری گرفت و یکی از جنجالی ترین چهره های آمریکا، کلانتر بدنام آریزونا جو آرپایو را مورد بخشودگی قرار داد.
 
در بیانیه ای که کاخ سفید منتشر کرد، از تصمیم رئیس جمهور برای صدور حکم بخشودگی آرپایو خبر داده است. در این بیانیه، کاخ سفید سابقه ای از حضور آرپایو در ارتش آمریکا و نیروهای ضابط قانون در این کشور آورده است.
 
آرپایو خود را سرسخت ترین کلانتر آمریکا خوانده است. او از سال دو هزار و پنج به این سو، موضعی صریح علیه مهاجرت غیرقانونی گرفت. بنا بر حکم صادر شده علیه آرپایو، وی به گذراندن شش ماه زندان محکوم شده و دوران محکومیت وی از پنجم اکتبر آغاز می شود.
 
کلانتر بدنام آریزونا ماه گذشته متهم شد حکم قاضی فدرال را درباره توقف بازداشت شهروندان که به عقیده آرپایو مهاجران غیرقانونی بودند، نادیده گرفته است.
 
تصمیم ترامپ در حالی گرفته می شود که وی به خاطر اظهارات و مواضعش درباره رویدادهای شارلوتسویل با انتقادهای عمده روبرو بود و گفته شده است چنین تصمیمی در زمانی درست گرفته نشده است به شکلی که برخی این اقدام ترامپ را خودکشی سیاسی توصیف کرده اند.
 
انتهای پیام/  

کلانتر بدنام آریزونا، از سوی ترامپ حکم بخشودگی گرفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار