رئیس اداره میراث‌فرهنگی شهرستان آران و بیدگل از راه‌اندازی موزه علوم و فنون آران و بیدگل با تخصیص ۲۰۰ میلیون ریال اعتبار خبرداد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهانجواد صدیقیان از انعقاد تفاهم نامه همکاری و مشارکت در راه‌اندازی موزه علوم و فنون آران و بیدگل فی مابین اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان و موسسه خیریه صالحون بیدگل با تخصیص 200 میلیون ریال اعتبار خبرداد.

وی افزود: موزه‌ علوم و فنون یکی از محورهای توسعه عمومی بوده و شهرستان آران و بیدگل نیازمند این موزه است تا پاسخگویی سئوالات و نیازهای علمی دانشجویان و دانش‌آموزان باشد.

رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان آران و بیدگل خاطرنشان کرد: راه‌اندازی "موزه علوم و فنون" در شهرستان، همانند یک موزه تاریخی برای بازدیدکننده و مخاطب محسوب می‌شود تا راحت به آن دسترسی پیدا کرده و مسائل علمی را به خوبی یاد بگیرد، آران و بیدگل با داشتن ظرفیت‌های بالا توان "موزه علوم و فنون " را دارد.

وی تصریح کرد: بهره گیری از موزه علوم و فنون در بحث آموزش، خارج از روش‌های رایج آموزشی مدارس و دانشگاه‌ها بوده و برای همین، خلاقیت دانش آموزان و دانشجویان بارور و شکوفا شده و استعدادیابی نیز انجام می‌شود و فرد در زمان فارغ التحصیلی کمتر با مشکلات اشتغال مواجه می‌شود. با راه‌اندازی موزه علوم و فنون فرصت اشتغال 22 نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم فراهم می‌شود.

 

انتهای پیام/م

راه‌اندازی موزه علوم و فنون فرصت اشتغال 22 نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم فراهم می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.