مسئول بسیج اصناف سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: والدین می‌توانند با خرید لوازم التحریر به اقتصاد مقاومتی وارد شوند و با خرید کالای ایرانی به تولید داخلی کمک شایانی کنند.

خرید کالای ایرانی کمک به تولید داخلیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، سیدجواد حسینی مسئول بسیج اصناف سپاه انصارالحسین(ع) با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی گفت: گرامی می داریم یاد  شهید «حاج مهدی عراقی» و شهدای مدافع حرم به شهید «حاج مرتضی عطایی» فرمانده گردان عمار از تیپ فاطمیون و فرمانده پایگاه اتحادیه تأسیسات مکانیک شهر مقدس مشهد است.

حسینی تصریح کرد: با توجه به اینکه بعضی افراد با اقتصاد مقاومتی ناآشنا هستند ما رویکردها و راهکارها و سیاست‌ها را عنوان و مطالبی که مقام معظم رهبری مدنظرشان بود را مطرح کردیم.

وی بیان کرد: امید است تا بتوانیم از اقتصاد خود با غیرت و تعصب دفاع کنیم و بازار خود را از اجنبی ها بگیریم چراکه نباید بازارمان دست نامحرمان بیفتد؛ همه ما می توانیم به نوعی در بحث اقتصاد مقاومتی وارد شویم.

مسئول سازمان بسیج اصناف سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به نزدیک شدن به آغاز سال تحصیلی جدید در سال 96، عنوان کرد: والدین می‌توانند با خرید لوازم التحریر به اقتصاد مقاومتی وارد شوند و با خرید کالای ایرانی به تولید داخلی کمک شایانی کنند.

وی با بیان اینکه با خرید محصولات داخلی می‌توانیم تولید اشتغال کنیم، افزود: اگر از کالای ایرانی اشتغالی ایجاد نمی‌شود حتی اگر اشتغالی باشد ورشکسته خواهد شد.

حسینی اضافه کرد: در خصوص لوازم التحریر تحقیقاتی انجام و برآورد شده که 6 کارخانه در سطح کشور فعال هستند و این کارخانه ها 30 درصد ظرفیت کار می‌کنند و این 30 درصد کم کم کاهش می یابد و رو به تعطیلی می رود که این جای نگرانی دارد.

وی بیان کرد: ما در تکنولوژی‌های پیشرفته‌ای مانند انرژی هسته ای، صنایع دفاعی و ... جزو رتبه‌های برتر در سطح جهانی هستیم اما چرا باید مداد کشور ما توسط کشور چین تهیه شود.

مسئول سازمان بسیج اصناف سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان افزود: اگر باید اقتصاد را مقاومتی کنیم باید اعتقاد را در مقابل مقاوم کرده تا لرزه و تکان نخورد؛ همه ما می توانیم کمک کنیم؛ مردم می توانند به بازار کمک کنند.

وی با بیان اینکه بازاریان در بحث اقتصاد مقاومتی و تحقق آن نقش بسزایی دارند، خاطرنشان کرد: امید است مساجد مکانی برای مسائل اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی قرار گیرد.

حسینی درپایان سخنانش خاطرنشان کرد: انتظار داریم بازاریان و اصناف نماز اول وقت را در دستور کار قرار دهند و همواره این فریضه را باشکوه برگزار کنند.

انتهای پیام/خ

تحقق اقتصاد مقاومتی با خرید کالای ایرانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار