دبیر مجمع نشخیص مصلحت نظام به مناسبت هفته دولت در صفحه اینستاگرام خود از شهیدان رجایی و باهنر یاد کرد.

گرامیداشت یاد شهیدان دولت توسط سرلشکر رضاییبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در تاریخ هر ملت، فراز و نشیب‌هایی وجود دارد که تعیین کننده سرنوشت و سازنده فرهنگ آن ملت است. تشکیل نظام جمهوری اسلامی در ایران به رهبری امام خمینی (ره) و جان فشانی فرزندان فداکار این مرز و بوم، بزرگ ترین بخش تاریخ ما به شمار می‌آید.

در این میان، شهادت رجایی و باهنر، فصلی از شهادت را به نام «هفته دولت» در تاریخ انقلاب می‌گشاید. علت نام‌گذاری چنین هفته ای این است که دولت شهید رجایی، نخستین دولت و مکتبی بود که پس از حاکمیت لیبرال ها بر کشور، عهده دار امور شد.

در همین راستا  محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد شهیدان رجایی و باهنر عنوان کرد: دولت اسلامی آرزوی دیرینه مسلمانان بود که در ایران شکل گرفت و پاسداری از آن وظیفه‌ای شرعی به عهده همه دولتمردان است.

محسن رضایی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"آرزوی دیرینه؛هفته دولت و یاد  شهیدان دولت را گرامی می‌داریم؛ به ویژه یاد مجاهدت‌ها و خدمات شهید  محمد علی رجایی و دانشمند مبارز، شهید  محمدجواد باهنر که هسته اولیه دولت اسلامی را در ایران شکل دادند.شهیدانی که با خون خود کرسی مناصب دولتی را از آلودگی‌های گذشته پاک و پایه‌های دولت اسلامی را در ایران بنا کردند.  دولت اسلامی آرزوی دیرینه مسلمانان بود که در ایران شکل گرفت و پاسداری از آن وظیفه‌ای شرعی به عهده همه دولتمردان است.امیدواریم دولتمردان کشور در پاسخگویی به انتظارات مردم و بهبود وضعیت معیشتی آنان موفق باشند.از سخنان دکتر محسن رضایی در جمع پیشکسوتان سپاه همدان ٩٦/٦/٢"

 یادداشت سرلشکر رضایی به مناسبت هفته دولت

 انتهای پیام/

یادداشت محسن رضایی به مناسبت هفته دولت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۵ ۰۵ شهريور ۱۳۹۶
روحشون شاد
آخرین اخبار