خراسان جنوبی،میزبان تولیت آستان قدس رضوی

معاونت فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: فردا،ششم شهریورماه،تولیت آستان قدس رضوی به خراسان جنوبی سفر می کند.

حجت الاسلام سلم آبادی،معاونت فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی و سرپرست دفتر آستان قدس رضوی در خراسان جنوبی  در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛ گفت: حجت الاسلام و المسلمین رئیسی،تولیت آستان قدس رضوی و نماینده مردم خراسان جنوبی در مجلس خبرگان رهبری فردا به بیرجند سفر کرده و بعد از نماز مغرب و عشاء دیدار مردمی در امامزادگان باقریه بیرجند خواهد داشت.


وی افزود: تولیت آستان قدس رضوی صبح روز سه‌شنبه به مناسبت هفتم شهریورماه مراسم گرامیداشت سالروز سفر رهبر معظم انقلاب به نهبندان به این شهرستان سفر می‌کنند و با مردم دیدار خواهند داشت.


سرپرست دفتر آستان قدس رضوی در خراسان جنوبی گفت: دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، دیدار عمومی با مردم بیرجند در محل امامزادگان باقریه و کلنگ‌زنی مجتمع فرهنگی از دیگر برنامه‌های سفر تولیت آستان قدس رضوی به خراسان جنوبی است.


حجت الاسلام سلم‌آبادی افزود :حجت الاسلام و المسلمین رئیسی صبح سه شنبه ساعت 7 تا 8 صبح در مهدیه شهر سربیشه سخنرانی خواهد داشت و بعد از آن برای حضور در مراسم سالروز سفر مقام معظم رهبری به نهبندان عازم این شهرستان خواهد شد.


انتهای پیام/ب


سخنرانی تولیت آستان قدس رضوی در مراسم سالروز سفر مقام معظم رهبری به نهبندان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.