در سومین روز از هفته دولت 317 پروژه شهرستان اردبیل به صورت نمادین در درمانگاه فرهنگیان اردبیل با حضور استاندار و نمایندگان مجلس شورای اسلامی افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، جواد زنجانی، فرماندار اردبیل در آیین افتتاح همزمان پروژه های شهرستان اردبیل در درمانگاه فرهنگیان اردبیل اظهار داشت: همزمان با هفته دولت 317 پروژه با اعتبار 251 میلیارد تومان در شهرستان اردبیل به بهره برداری می رسد که این پروژه ها شامل پروژه های اقتصادی، عمرانی و خدماتی است.

وی از راه اندازی کارخانه صنایع تبدیلی سیب زمینی با ظرفیت 100 هزار تن در اردبیل خبر داد و افزود: این پروژه با سرمایه گذاری بخش خصوصی راه اندازی شده که می تواند در برطرف کردن دغدغه سیب زمینی کاران استان موثر باشد.

مجید خدابخش استاندار اردبیل نیز از تدوین طرح تحول نظام آموزش و پرورشی در استان اردبیل خبر داد و افزود: اعتبارات عمرانی استان 2 برابر افزایش یافته که به مراتب این امر شاهد افزایش اعتبارات عمرانی آموزش و پرورش نیز هستیم.

وی از افتتاح پروژه های عمرانی، اقتصادی و خدماتی در استان اردبیل خبر داد و افزود: با سرمایه گذاری بخش خصوصی در اردبیل شاهد تحول عظیمی در حوزه اقتصادی هستیم.

بدری نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین وسرعین در مجلس شورای اسلامی از اختصاص بیش از 10 هزار میلیارد تومان از صندوق ذخیره ارزی به وزارت آموزش و پرورش خبر داد و افزود: بودجه جاری وزارت آموزش و پرورش نیز 3 هزار و 700 میلیارد تومان افزایش یافته است.

کریمی نماینده اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی نیز از پرداخت مطالبات فرهنگیان خبر داد و افزود: انتظار داریم از استاندار اردبیل و مدیر کل آموزش و پرورش استان در انتصاب مدیران آموزش و پرورش 3 شاخص هم سو بودن با برنامه های دولت، توانمندی و کارآمدی و رضایت مندی 70 درصد از کارکنان آموزش و پرورش را مبنای کار خود قرار دهند.

ناصری مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل نیز گفت: درمانگاه فرهنگیان اردبیل در زیربنای 1350 متر مربع با اعتبار یک میلیارد و 250 میلیون تومان در مدت 2 سال به بهره برداری رسید و این درمانگاه شامل ارائه خدمات عمومی، تخصصی و آزمایشی، بینایی و شنوا سنجی و اتاق بستری و همچنن مزکز سونگرافی و رادیولوژی نیز در درمانگاه فرهنگیان اردبیل به زودی راه اندازی می شود.

 

انتهای پیام/ح

افتتاح درمانگاه فرهنگیان اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.