مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب فارس خبر داد؛

افتتاح ۲ طرح حوزه آب و فاضلاب در زرقان

به مناسبت هفته دولت، ۲ طرح آبرسانی و اجرای شبکه جمع آوری، انتقال و تصفیه فاضلاب با صرف ۲۹۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار در بخش زرقان افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمد علی قلندری مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان فارس گفت: در طرح آب رسانی و اجرای شبکه جمع آوری، انتقال و تصفیه فاضلاب به شهرک مهر امام رضا (ع) لپویی زرقان، ۲۹۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه شده و بیش از پنج هزار و ۲۰۰ خانوار این بخش از مزایای آن بهره مند می‌شوند.


وی افزود: عملیات انجام شده برای اجرای این طرح شامل، حفر و تجهیز چهار حلقه چاه آهکی، استفاده از ۲۰ کیلومتر خط انتقال از جنس لوله‌های پلی اتیلن و فولادی، اجرای ۱۵ کیلومتر خط انتقال برق، ساخت یک دستگاه پمپاژ و همچنین نصب چهار باب مخزن ذخیره، فشار شکن و تعادلی با ظرفیت پنج هزار و ۶۵۰ مترمکعب است.


قلندری ادامه داد: اجرای ۲۶ کیلومتر شبکه توزیع آب، خرید و تملک ۶ هکتار زمین و احداث جاده دسترسی مورد نیاز، اجرای ۲۳ کیلومتر شبکه اصلی و فرعی، اجرای خط انتقال، خرید و نصب تجهیزات تصفیه فاضلاب برای ۲ هزار واحد با ظرفیت یک هزار متر مکعب در شبانه روز از دیگر فعالیت‌های انجام شده برای به انجام رساندن این طرح است.


شهر زرقان در فاصله ۲۵ کیلومتری شمال شیراز قرار دارد.
انتهای پیام/ر


طرح آبرسانی در بخش زرقان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار