سرعت و مسیر حرکت سرویس مدارس به صورت هوشمند، کنترل می‌ شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حمید رضا آذری مدیر کل آموزش و پروش فارس در آئین تقدیر از ۸۰۰ تن از مسئولان و عوامل ساماندهی سرویس مدارس شیراز اظهار کرد: برای کاهش استرس خانواده‌ها، مشخصات خودرو، راننده و دانش آموزان داخل هر خودرو توسط سیستم‌های هوشمند کنترل و با نصب جی پی اس در سرویس مدارس، سرعت و مسیر حرکت آن‌ها را رصد می‌ شود.

وی با بیان اینکه برنامه هایی مانند هنر، ورزش، انشا و بهداشت باید از برنامه‌های اصلی آموزش باشد، ادامه داد: موضوع سرویس مدارس نیز باید به عنوان یک موضوع اصلی شناخته شود.

حمید رضا آذری افزود: آموزش و پروش فارس با کمک تاکسیرانی، نیروی انتظامی و سایر نهاد‌های مرتبط، شرکت‌های معتبر را برای این امر انتخاب کرده اند و پیش بینی می شود در آینده تعداد شرکت‌های ارائه دهنده خدمات سرویس مدارس با خودرو‌های مدرن در سطح استان افزایش یابد.

محسن کلاری رئیس سازمان دانش آموزی فارس نیز در این گردهمایی بیان کرد: نگاه این سازمان به سرویس مدارس یک نگاه تربیتی است و یک مدرسه سیار برای دانش آموزان به حساب می‌آیند.

وی اضافه کرد: در این راستا پکیج‌های آموزشی و سیستم‌های نظارتی هوشمند برای خودرو ها، رانندگان و دانش آموزان تدارک دیده شده است.

محسن کلاری تصریح کرد: امیدواریم در آینده‌ای نزدیک با پیشرفت هایی که حاصل می‌شود به استاندارد‌های جهانی در حوزه سرویس مدارس دست یابیم.

در این مراسم که با حضور معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش برگزار شد، از ۸۰۰ نفر از مسئولان و عوامل ساماندهی سرویس مدارس در شیراز تجلیل شد.

انتهای پیام/ن

کنترل سرویس مدارس به صورت هوشمند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار