همزمان با گرامی داشت هفته دولت ، طرح های عمرانی، خدماتی و فرهنگی شهرداری ارومیه به ارزش یکهزار و 154 میلیارد ریال افتتاح شد.

  به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، شهردار ارومیه در آئین بهره برداری از این طرح ها ، گفت : این میزان اعتبار برای تعریض، بهسازی و پیاده روسازی کوچه خان باباخان، ایستگاه پایش آلایندگی هوا در خیابان عطایی، ساختمان مدیریت بحران شهرداری منطقه 5، طرح زیرسازی و آسفالت، جدول گذاری و کانال کشی خیابان شهید یوسفی واقع در جاده انهر و طرح احداث رسوب گیری گلشهر هزینه شده است.افتتاح طرح های عمرانی و خدمات شهری به ارزش یکهزار میلیارد ریال در ارومیه


محمد حضرت پور با تاکید بر اینکه به همین مناسبت سالن مدیریت بحران شهرداری ارومیه به صورت سالن 2 منظوره ورزشی و اسکان اضطراری شهروندان ارومیه ای و به صورت مدیریت محله محور راه اندازی شده است، افزود: به زودی 10 سالن مدیریت بحران دیگر در سطح مناطق و نواحی مختلف شهر ارومیه راه اندازی می شود.


وی اضافه کرد: برای خیابان کشی شهر ارومیه 580 میلیارد ریال هزینه شده و در پنج ماه نخست سال جاری نیز 6 کیلومتر جدول کشی در ارومیه انجام شده است.


شهردار ارومیه ادامه داد: امسال 130 میلیارد ریال برای ساخت پیاده رو و 90 میلیارد ریال برای کانال کشی شهر ارومیه هزینه شده است .

انتهای پیام/ع

 

طرح های عمرانی، خدماتی و فرهنگی شهرداری ارومیه به ارزش 1هزار و 154 میلیارد ریال افتتاح شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.