استاندار مازندران تا پایان شهریور ماه به مدیران دستگاه‌های اجرایی فرصت داد تا برنامه‌های چهارساله خود را به صورت مکتوب اعلام کنند.

اتمام حجت استاندار مازندران با مدیران دستگاه‌های اجرایی

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، ربیع فلاح جلودار در جشنواره شهید رجایی به همه مدیران دستگاه‌های اجرایی استان فرصت داد تا برنامه‌های استانی مرتبط با برنامه ششم توسعه و چهار سال را به صورت مکتوب به استانداری تحویل دهند.


وی افزود: دستیابی به افزایش ۸ درصدی در تولید با حرف امکان پذیر نیست و با برنامه ریزی ممکن می‌شود.


فلاح جلودار با اشاره به وجود دریا و منابع بالقوه آبزی پروری در استان، از وجود سوء تغذیه پروتئینی گله کرد و گفت: از جای جای این دریا و منابع آبی فراوان می‌توان تولید داشت.


استاندار مازندران افزود:مشکلات زیادی برای دستیابی به چشم انداز توسعه استان وجود دارد که مدیران دستگاه‌های اجرایی با اختیاراتی که قانون در اختیار آن‌ها قرار داده است باید مشکلات را خودشان حل کنند و نگاه به بیرون نداشته باشند.


فلاح جلودار با بیان اینکه برای اشتغال نیاز به سرمایه گذاری است و باید بهره وری بالا رود، گفت: بهره وری نیاز به پول ندارد، بلکه نیاز به تفکر، تخصص، تعامل، پیگیری و اقدام دارد.


وی با اشاره به طرح‌های نیمه تمام و اولویت ها، بر اتمام کلیه طرح‌های اساسی مازندران در زمینه زیرساخت‌ها در چهار سال آینده تأکید کرد.


استاندار مازندران با بیان اینکه بیش از ۴ هزار میلیارد تومان، ۶ ماه گذشته در استان سرمایه گذاری شده است، آن را رقم پایینی ندانست و افزود: ما می‌توانیم آن را به ۸ هزار میلیارد تومان تا پایان سال برسانیم.


فلاح جلودار با بیان اینکه امسال باید ۹۵۰ هزار شغل در کشور ایجاد شود، سهم مازندران را حدود ۴۰ هزار شغل برشمرد و گفت: ما برای ایجاد ۵۰ هزار شغل هدف گذاری کرده ایم و به دستگاه‌ها ابلاغ شد و دستگاه باید روند انجام آن را پیگیری و روان سازی کنند.


وی افزود: حدود ۹۰۰ طرح با اعتبار ۴۱۹ میلیارد تومان هفته دولت امسال در مازندران به بهره برداری رسید.


نوربخش رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران در این جشنواره ملاک انتخاب دستگاه‌های برتر را تکریم ارباب رجوع، توسعه دولت الکترونیک و تدوین برنامه‌های راهبردی در راستای اقتصاد مقاومتی بیان کرد.


در این جشنواره از ۱۵ مدیر دستگاه اجرایی برتر در دو شاخص فعالیت‌های عمومی و اختصاصی قدردانی شد.


انتهای پیام/ع


استاندار مازندران واتمام حجت مدیران دستگاه‌های اجرایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.