یکی از اعضای هئیت مدیره باشگاه استقلال نسبت به بازگشت حسین قریب واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با توجه به استفای قریب رئیس هیئت مدیره استقلال طی روز گذشته در همین راستا بحثی درباره بازگشت او به این هیئت مطرح شد که در این باره یکی از اعضای هیئت مدیره استقلال به این موضوع واکنش نشان داد و مطالب‌هایی را عنوان کرد.

یکی از اعضای هئیت مدیره باشگاه استقلال درباره بازگشت قریب به این هیئت به خبرنگار ما گفت: بازگشت قریب دیگر به هیئت مدیره امکان پذیر نخواهد بود، چرا که طبق اساسنامه باشگاه هر عضوی که بیش از ۴ جلسه غیبت داشته باشد اخراج می شود که در مورد قریب هم این مساله صدق می‌کند بنابراین او دیگر سمتی در هیئت مدیره ندارد.

او ادامه داد: حتی اعضای هیئت مدیره نیز برای بازگشت او به استقلال رای نخواهند داد چرا که برای کار کردن در باشگاه نباید شرط گذاشت. در نشست هیئت مدیره هم غیبت‌های قریب را صورت جلسه می‌کنیم تا دیگر راه بازگشتی باقی نماند.

عضو هیئت مدیره استقلال در پایان هم افزود:قریب از ابتدا به دنبال مدیرعاملی بود و در نظر داشت افراد خود را به راس کار بیاورد که این موارد هیچ کدام صورت نگرفت و در همین راستا او ترجیح داد در استقلال نماند.

انتهای پیام/


قریب به دنبال مدیر عاملی بود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار