استقرار نیروهای امنیتی در هنگام برگزاری مسابقات قرآن کریم

مسؤول کمیته تبلیغات محیطی و اطلاع‌رسانی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: نیروهای امنیتی محسوس و نامحسوس به منظور تامین امینت و نظم در هنگام برگزاری چهلمین مسابقات استانی قرآن کریم در کرمانشاه مستقر بودند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ فریدون شکری مسئول کمیته تبلیغات محیطی و اطلاع‌رسانی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت:  284 عدد کارت برای شرکت کنندگان  مسابقه قرآنی تهیه شده است .

وی افزود: کارت‌های مربوطه برای عوامل اجرایی و کادر فنی این مرحله از مسابقات توسط کمیته حراست و امنیت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه تهیه و صادر شد که در که در مجموع تعداد آن به بیش از 300 کارت رسید.

چهلمین مسابقات استانی قرآن کریم در مجتمع فرهنگی بعثت کرمانشاه با استقبال بی نظیر شرکت کنندگان ونیز با حضور اساتید برجسته و بین المللی قرآن کریم با معرفی و راهیابی نفرات برتر در استان به مرحله کشوری برگزار شد.

وی گفت:تعدادی تجهیزات به عنوان پشتیبانی در این مرحله از مسابقات قرآنی تهیه شدو باتوجه به وقت محدود برای تعویض سرویس‌ها و پیش‌بینی نیازهای موجود، این ابزار و تجهیزات را مهیا کردیم.

 

انتهای پیام/ز

استقرار نیروهای امنیتی در هنگام برگزاری مسابقات قرآن

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.