نماینده ادوار مجلس گفت: عملکرد شورای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان را مثبت ارزیابی می‌کنم البته نقص‌هایی هم دارد که باید برطرف شوند.

الویریمرتضی الویری نماینده  ادوار مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره انتقاد برخی اصلاح‌طلبان از عملکرد شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان و اینکه ماموریت این شورا پایان یافته است، اظهار داشت: اگر شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان تشکیل نمی‌شد پیروزی در دو انتخابات 94 و 96 هم به دست نمی‌آمد، از منتقدان می‌خواهم به شرایطی که در نبود این شورا به وجود می‌آمد، فکر کنند.

وی افزود: بنده مجموعا عملکرد  شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان را مثبت ارزیابی می‌کنم البته نقص‌هایی هم دارد که باید برطرف شوند.

الویری درباره اینکه برخی معتقدند اصلاح‌طلبان در مجلس شورای اسلامی عملکرد موفقی نداشته‌اند، گفت: در این مورد نباید فقط نیمه خالی لیوان را ببینیم، اگر فراکسیون امید نبود طبیعتا بسیاری از اتفاقات مثبت در مجلس نمی‌افتاد.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اینکه دیگر افراد در مجلس  جرأت نمی‌کنند، بگویند روی متخصصین هسته‌ای بتن می‌ریزند و وزرای رد صلاحیت شده دوره قبل در این دوره رأی می‌آورند، بیانگر این است که فراکسیون امید توانسته است نقشی موثر ایفا کند در عین حال که ریزش برخی اعضای آن نیز طبیعی است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران درباره کارشکنی‌های آمریکا در جریان برجام، خاطر نشان کرد: به جز آمریکا سایر کشورهای طرف قرارداد برجام به آن پایبند بوده‌اند و آمریکا منزوی شده است.

انتهای پیام/

 

ارزیابی عملکرد شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار