در آیین تجلیل از برگزیدگان عرصه خدمت دستگاه های اجرایی استان اردبیل با حضور استاندار و مدیران دستگاههای اجرایی در مجتمع فرهنگی هنری فدک برگزار شد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، در این جشنواره استاندار اردبیل گفت: امسال در جشنواره شهید رجایی 52 دستگاه مشارکت داشتند که در مجموع شاخص های عمومی و اختصاصی ، اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان دربین 52 دستگاه اجرایی استان رتبه  «اول استانی »و به عنوان «دستگاه برتر» و نمونه در جشنواره شهید رجایی سال 1396 شناخته شد .

خدابخش در ادامه با اشاره به شخصیت وصف ناپذیر شهیدان رجایی و باهنر، از جان گذشتگی آنان را نشان از تقدس کار اجرایی دانست و افزود: مدیران و کارکنان دستگاه های اجرایی باید این دو شهید بزرگوار را الگوی خود قرار بدهند .

وی همچنین بر لزوم پیشرفت دستگاههای اجرایی استان در حوزه دولت الکترونیک و خدمت مدیران و کارکنان دولت به مردم و ارباب رجویان در ادارات تاکید نمود .

در پایان این مراسم ویژه،مدیر کل اموراقتصادی ودارایی استان اردبیل لوح تقدیر و تندیس جشنواره رابه عنوان دستگاه  اول و برتر منتخب جشنواره شهید رجایی سال 1396 از دست استاندار و رییس ستاد جشنواره شهید رجایی دریافت نمود.

 

انتهای پیام/ح

مشارکت 52 دستگاه در جشنواره شهید رجایی اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.