هفته دولت فرصت مناسبی برای انعکاس عملکرد دستگاههای اجرایی اردبیل

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری اردبیل گفت: هفته دولت فرصت مناسبی برای انعکاس عملکرد دستگاههای اجرایی استان اردبیل است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ناصر نصیری، معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری اردبیل در شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان اردبیل افزود: هفته دولت فرصت مطلوبی است که عملکرد چهارساله دولت تدبیر و امید در استان اردبیل انعکاس یابد.

وی گفت: ضروری است ادارات استان در انعکاس عملکرد خود مطلوب‌تر عمل کرده و نسبت به طرح اقدامات خود کوشاتر باشند.

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری اردبیل افزود: هر چند جای کار برای مسئولان دولتی پابرجاست اما گزارش دهی منجر به تقویت امید شده و فرصتی برای طرح اقدامات دولت به مردم فراهم می‌سازد.

نصیری با اشاره به اینکه در حوزه اقتصاد اقدامات قابل‌توجهی در استان صورت پذیرفته است، اضافه کرد: به ویژه حمایت دولت از بخش خصوصی در استان می‌بایست در سطح گسترده معرفی شود.

وی به حل‌وفصل مشکلات برخی واحدهای تولیدی و کارخانه‌ها و ممانعت از تعطیلی آن ها اشاره کرد و گفت: ضروری است در جایی که قیاس عملکرد صحیح بوده، ادارات به شکل معقول نسبت به انعکاس عملکرد خود اقدام کنند.

نصیری همچنین به ضرورت استقبال از نقد رسانه و کارشناسان اشاره کرد و افزود: برخی اقدامات پیگیری از جمله مهار آب‌های مرزی و پروژه راه‌آهن اردبیل نیازمند گذشت زمان است تا به نتیجه مطلوب برسد و انتظار می‌رود  در مقابل درخواست افکار عمومی پیگیری‌های صورت گرفته انعکاس یابد.

وی خواستار طرح اقدامات صورت گرفته در خصوص نیروگاه سیکل ترکیبی سبلان، احداث سدها، مطالعات معادن و ظرفیت‌های گردشگری استان شد و افزود: انتظار می‌رود ادارات در قالب کلیپ‌های کوتاه‌مدت و با برنامه‌ریزی در هفته دولت عملکرد خود را انعکاس دهند.

انتهای پیام/ح

ادارات اردبیل در انعکاس عملکرد خود مطلوب‌تر عمل کنند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.