مدیرکل آموزش فنی وحرفه‌ای استان کرمانشاه از تحقق ۱۸۶ درصدی تعهد آموزشی این اداره کل در مراکز جواردانشگاهی (A S D) خبرداد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛داوود ناصری امید مدیرکل آموزش فنی وحرفه‌ای استان کرمانشاه گفت: آموزش‌های ‏مهارتی و جوار دانشگاهی علاوه بر کمک به کسب مهارت و تخصص عملی به افزایش و ارتقای کیفیت علمی دانشجویان در ‏مقاطع بالاتر کمک می‌کند.

وی کسب مهارت های فنی و تخصصی و حضور فعال‌تر در فعالیت‌های ‏اقتصادی و اجتماعی، افزایش توانمندی فارغ التحصیلان دانشگاهی، ارتقاء صلاحیت‌های حرفه ای، تاسیس وراه اندازی مراکز ‏آموزشی مهارتهای پیشرفته در دانشگاه ها، ارائه آموزش‌های کارآفرینی به منظور افزایش نگاه کار آفرینانه و توسعه و بهبود ‏اشتغال پذیری دانشجویان را از جمله اهداف مراکز آموزش جوار دانشگاهی‎ (ASD) ‎عنوان کرد‎.


ناصری امید بیان کرد: با توجه به کوتاه مدت بودن دوره‌های جوار دانشگاه و همچنین رایگان بودن این دوره ها، فرصت خوبی برای کمک به ‏تربیت نیروی انسانی ماهر در رشته‌های مختلف است و امیدوارم که تمامی دانشگاههای استان از ظرفیت‌های موجود در این اداره کل جهت پیشبرد اهداف بهره برداری نمایند.

وی گفت: از ابتدای سالجاری تا کنون بیش از یک میلیون و ۸۰۰ نفر ساعت آموزش‌های مهارتی در مراکزآموزش فنی وحرفه‌ای دولتی و یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر ساعت آموزش مهارتی در آموزشگاه‌های آزاد استان ارائه شده است که جمعا ۶۵ درصد اهداف عملکرد سالجاری این اداره کل تحقق یافته است.

 

انتهای پیام/ز

اشتغال دانشجویان با ارائه اموزش های مهارتی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.