عضو کمیسیون صنایع گفت:بزرگ‌ترین مشکل صنعت ما نبود استراتژی است که برای رفع خلأ‌های موجود باید به صورت دستورالعمل ابلاغ شود.

نحمیدرضا فولادگر عضو کمیسیون صنایع و معادن در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اولویت‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت در دولت دوازدهم اظهار داشت: بزرگ‌ترین مشکل صنعت ما نبود استراتژی توسعه صنعت است که این استراتژی تهیه شده اما هنوز ابلاغ نشده و لازم است برای رفع خلأ‌های موجود به صورت یک دستورالعمل ابلاغ شود.

وی ادامه داد: استراتژی توسعه صنعت به این معناست که ما بر اساس آمایش سرزمین، شرایط اقلیمی و در نظر گرفتن نوع تکنولوژی تصمیم‌ به سرمایه‌گذاری در  بخش صنعت بگیریم. 

عضو کمیسیون صنایع و معادن با اشاره به ضرورت بهبود فضای کسب و کار در حوزه صنعت و معدن گفت: باید موانع تولید و سرمایه‌گذاری برای بهبود شرایط کسب و کار برداشته شود.

فولادگر با تاکید بر ضرورت دفاع از بخش خصوصی حقیقی تصریح کرد: برای تحقق این مهم لازم است با معافیت‌های مالیاتی، بیمه‌ای و اعطای وام و تسهیلات به تولیدکنندگان و زدودن قوانین مزاحم و دست و پا گیر، فضای کسب و کار را در بخش خصوصی تقویت کرد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن با بیان اینکه برای حمایت از تولید داخل باید با واردات بی‌رویه مقابله شود، اظهار داشت: تولیدکنندگان باید کالا‌های خود را با افزایش کیفیت و بهره‌وری رقابت‌پذیر کنند تا بازار تولید و کسب و کار بهبود یابد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۷ ۱۹ شهريور ۱۳۹۶
عجببب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۷ ۱۹ شهريور ۱۳۹۶
عجببب
آخرین اخبار