غدیر؛

کار زیربنایی در معرفی ابعاد غدیر صورت گیرد

مدیر مدرسه علمیه الزهرا (س) پلدختر با اشاره به این‌که باید کار زیربنایی در معرفی ابعاد مختلف غدیر در جامعه صورت گیرد از غدیر به‌عنوان هویت شیعه یاد کرد و گفت: باید در بزرگداشت و معرفی غدیر، گفتمان و نشست‌های گسترده‌ای برگزار شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ اعظم آزادبخت مدیر مدرسه علمیه الزهرا (س) پلدختر با گرامیداشت دهه ولایت و امامت و تاکید بر این‌که معرفی ابعاد مختلف غدیر از وظایف مهم حوزه‌های علمیه و مبلغان است، گفت: غدیر نعمت بزرگ الهی در تکمیل رسالت نبوی است و باید در بزرگداشت و معرفی آن، گفتمان و نشست‌های گسترده‌ای برگزار شود.

وی با اشاره به این‌که باید کار زیربنایی در معرفی ابعاد مختلف غدیر در جامعه صورت گیرد، افزود:آحاد جامعه باید از آثار و برکات غدیر بهره‌مند شوند و در این زمینه باید بصیرت و آگاهی لازم به جامعه القاء شود.

مدیر مدرسه علمیه الزهرا (س) پلدختر با اشاره به این‌که باید در زمینه معرفی غدیر برنامه‌های بامحتوا و هدفمند اعمال شود، اضافه کرد: مبحث امامت، ولایت و فلسفه و اهداف غدیر باید به‌خوبی در بین مردم تبیین و تشریح شود.


آزادبخت با اشاره به این‌که در مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی باید به‌صورت گسترده و تخصصی به موضوع تبیین غدیر و مسئله ولایت پرداخته شود، یادآور شد: انتقال و تبیین پیام‌های غدیر، به پژوهش‌های علمی و تحقیقی نیاز دارد و باید با حرکت علمی و پژوهشی مسئله غدیر در جامعه اطلاع‌رسانی و تبیین شود.

وی با اشاره به این‌که غدیر هویت شیعه است، گفت: پیام‌های سیاسی، اجتماعی و جامعه‌شناسی غدیر باید از لابه‌لای خطبه غدیر استخراج شود و به جامعه جهانی منتقل شود و در این راستا روحانیون، طلاب و فعالان رسانه‌ای باید این مسئولیت سنگین را برعهده بگیرند.

مدیر مدرسه علمیه الزهرا (س) پلدختر در پایان از برگزاری گفتمان‌های غدیر با موضوع ولایت و امام‌شناسی در این مدرسه خبر داد و گفت: در هفته ولایت این گفتمان‌ها با حضور محققان و اساتید حوزه برای طلاب برگزار خواهد شد.


انتهای پیام/م

انجام کار زیربنایی در معرفی ابعاد مختلف غدیر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.