رئیس کمیته امدادشهرستان بروجرد گفت:۱۴ زندانی جرائم غیرعمد در بروجرد با همکاری کمیته امداد و خیرین آزاد می‌شوند و به آغوش خانواده بازمی گردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ علی معظمی رئیس کمیته امداد شهرستان بروجرد گفت: برخی از زندانیان جرائم غیرعمد به دلیل مشکلات مالی مدتهاست که در زندان و دور از خانواده قرار دارند که کمیته امداد با همکاری خیرین قرار است به مناسبت عید غدیر خم تعدادی از زندانیان را آزاد کند.

وی اضافه کرد: در همین راستا ۱۴ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد که به دلیل مشکلات مالی در زندان قرار دارند آزاد می‌شوند و با این اقدام و همکاری خیرین می‌توان زمینه آزادی زندانیان جرائم غیر عمد را فراهم کرد.

معظمی به اهدای جهیزیه به مناسبت عید غدیر خبر داد و افزود: به همین مناسبت ۲۸ کمک هزینه تامین جهیزیه به ۲۸ نوعروس تحت پوشش کمیته امداد اهدا می‌شود و در مجموع ۴۸ میلیون تومان به این نوعروسان اهدا خواهد شد.

به گفته وی از ابتدای امسال تا کنون ۸۲ نوعروس کمک هزینه تامین جهیزیه و ۳۶ داماد کمک هزینه ازدواج اهدا شده و در مجموع ۲۰۰ میلیون تومان به این زوج‌های جوان پرداخت شده است.

رئیس کمیته امداد بروجرد تصریح کرد: کمیته امداد در زمینه‌های مختلف توانمندسازی خانواده ها، کمک هزینه ازدواج، وام خوداشتغالی، تهیه مسکن مددجویان، مستمری، کمک هزینه تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان فعالیت دارد و تلاش می‌شود تا روز به روز خانواده‌های بیشتری توانمند شوند.

انتهای پیام/م

زندانیان جرائم غیرعمد در بروجرد آزاد می‌شوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار