سرمربی تیم فوتبال نفت طلاییه گفت: هرچند کار سختی در نفت طلاییه داریم اما امیدوارم همکاری من و مدیریت باشگاه نفت طلاییه با خبرهای خوبی همراه شود.

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سایت باشگاه نفت طلائیه؛ علی کریمی پس از امضا قرارداد با تیم نفت طلاییه تهران و مدیریت این باشگاه اظهار داشت: همه مسائل مربوط به تیم نفت تمام شده است و هم کارمان را شروع کردیم. البته تا حدی کارمان سخت است چراکه کادرفنی قبلی تمرینات نفت را هشت روز تعطیل کرد و این امر سبب شد بازیکنان از شرایط آمادگی ایده آل دور باشند.

سرمربی جدید نفت طلاییه ادامه داد: از تمرینات نفت طلاییه را آغاز کردیم سعی خود را به کار گرفتیم تا بازیکنان را به وضعیت خوب بازگردانیم. زمانی هم برای انجام تمرینات بدنسازی نداریم و کم کم باید بازیکنانمان را به شرایط ایده آل برسانیم. امیدوارم با حمایت های مدیریت باشگاه و تلاش بیشتر بازیکنان، بازی های خوبی انجام دهیم.

او درباره اطمینان هوادارانش از موفقیت او در تیم نفت طلاییه و موفقیت های احتمالی اش در این تیم بیان کرد: امیدوارم همکاری من با مدیریت باشگاه با اتفاق ها و خبرهای خوب همراه شود. از طرفی امیدوارم حمیدرضا جهانیان از سرمایه گذاری در فوتبال ایران پشیمان نشود و در انتهای فصل بتوانیم خبرهای خوبی برای فوتبال ایران داشته باشیم.

گفتنی است؛ قرارداد 2 ساله علی کریمی سرمربی جدید تیم فوتبال نفت طلائیه با حضور حمیدرضا جهانیان مالک جدید این باشگاه امضاء شد.

انتهای پیام/

اظهارات علی کریمی پس از امضا قرارداد با نفت طلاییه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار