امام جمعه بوشهر:

سند چشم‌انداز فعالیت‌های قرآنی استان بوشهر تدوین شد

امام جمعه بوشهر گفت: سند چشم انداز فعالیت‌های قرآنی در راستای اندیشه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان بوشهر تدوین شده است

سند چشم‌انداز فعالیت‌های قرآنی استان بوشهر تدوین شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری بعد از ظهر امروز در همایش وحدت در پرتو قرآن و ولایت با تبریک عید سعید غدیر خم این عید را عیدالله‌اکبر دانست و اظهار داشت: عید غدیر خم نماد تشخیص اسلام واقعی در پرتو قرآن و ولایت است.

نماینده، ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه وحدت یک راهبرد اساسی و مهم در اسلام است تصریح کرد: دشمنان همواره در پی تفرقه و اختلاف میان مسلمانان هستند که پیروزی انقلاب اسلامی با ایجاد بیداری اسلامی و دشمن شناسی اسلامی تحول مهمی در جلوگیری از نفوذ دشمن ایجاد کرد.

نماینده، ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به اینکه این استان نماد اتحاد وحدت شیعه و سنی است گفت: از دیرباز استان بوشهر برادران و خواهران اهل تسنن و تشییع در کنار هم زیست و زندگی کردند که نماد اتحاد و انسجام معرفی شده است.

امام جمعه بوشهر با اشاره به اینکه حضرت علی (ع) شخصیت ممتاز در طول تاریخ بشریت است خاطر نشان کرد: حضرت علی (ع) الگوی تمام نمای اسلام و انسان تراز محبوب خدای متعال است.

نماینده، ولی فقیه در استان بوشهر، این استان را استان قرآنی دانست و تصریح کرد: به سبب جایگاه مهم قرآن در استان بوشهر، ۱۶ اسفند به عنوان روز قرآنی استان بوشهر نام‌گذاری شده است.

صفایی بوشهری از تدوین سند چشم‌انداز قرآنی استان بوشهر خبرداد و گفت: سند چشم انداز فعالیت‌های قرآنی در راستای اندیشه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان بوشهر تدوین شده است.

انتهای پیام /پ

سند چشم‌انداز فعالیت‌های قرآنی استان بوشهر تدوین شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.