اولین دوره مسابقات هنر‌های فردی ورزش زور خانه‌ای جام ولایت در گناباد بر گزار شد.

برگزاری اولین دوره مسابقات هنر‌های فردی ورزش زورخانه‌ای در گنابادبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ این مسابقات در سه رده سنی زیر ۱۴ سال،۱۴ تا ۱۹ سال و بالای ۱۹ سال برگزار شدکه در رشته سنگ، رده سنی بالای نوزده سال حسین کاملی به مقام قهرمانی رسید و حسین حسین زاده و علی تقوی به ترتیب دوم و سوم شدند.


در رشته میل بازی محمد باقرنیا مقام اول و پارسا داودیان به مقام دوم رسیدو در چرخ چمنی 14 تا 19 سال مرتضی غلامی و پارسا داودیان به ترتیب اول و دوم شدند.

در رشته‌ی چرخ چمنی بالای 19 سال ناصر چراغ پور اول و در رشته چرخ تیز زیر14 سال سعید اکبری قهرمان شد و ابوالفضل رازقی دوم و ابوالفضل چراغ پور سوم شد.

در رشته چرخ تیز14تا ۱19سال مرتضی غلامی اول محمد باقر ازقندی دوم و آقای امیررضا کفشچی سوم شدندو در چرخ تیز بالای 19سال ناصر چراغ پور و حمید کفشچی مشترکا اول و حسن نیازمند دوم و امین اسماعیلی سوم شد.

در رشته میل گیری سنگین سعید بسکابادی اول مرتضی شریفی پور دوم و مهدی آرمانفر سوم شدندو در رشته کباده 14 تا19 سال محمد غلامی اول شد و در رده بالای19 سال سجاد سپهری نیا به مقام قهرمانی و علی رمضانی دوم و عباس هشترخانی سوم شد.
 

انتهای پیام//ف. م.
 
 


اولین دوره مسابقات هنر‌های فردی ورزش زورخانه‌ای در گناباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.