عضو کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران گفت: نصب دکل ها در سطح شهر تهران، باید از نگاه محیط زیستی مورد بررسی قرار بگیرد و متاسفانه نگاه محیط زیست به مسائل شهری در سال های اخیر مغفول مانده است.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ زهرا صدراعظم نوری عضو کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران در ششمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر تهران اظهار داشت: روندی که کمیسیون های قبلی شورای اول تا پایان شورای چهارم به ویژه در حوزه مسائل محیط زیستی طی کردند، نیازمند بازنگری و ایجاد تغییرات اساسی است.

وی افزود: بازنگری در اتفاقات شورا و عملکرد اعضای شورای شهر در مباحث مختلف، مشخص می کند که موضوعات مرتبط با محیط زیست، در کمیسیون هایی چون کمیسیون عمران و یا دیگر کمیسیون ها نیازمند پیگیری و بررسی است چرا که این موضوع به تغییرات اساسی نیاز دارد.

عضو کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر اسلامی شهر تهران تاکید کرد: نصب دکل ها در سطح شهر تهران، باید از نگاه محیط زیستی مورد بررسی قرار بگیرد و متاسفانه نگاه محیط زیست به مسائل شهری در سال های اخیر مغفول مانده است.

صدراعظم نوری گفت: پردازش کمیسیون عمران و شهرسازی به مسأله وجود دکل ها در شوراهای قبلی، نشان از مغفول ماندن نگاه محیط زیستی در شوراهای شهر گذشته است.

 وی ادامه داد: آنتن های مخابراتی تا کنون برای شهروندان مخاطراتی به همراه داشته و در کمال تأسف و ناباوری هیچ گاه به مسأله وجود این عارضه با نگاه محیط زیستی پرداخته نشده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار