پنج ساخت و ساز غیرمجاز در همدان تخریب شد

سرپرست مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری همدان از اجزای حکم تخریب پنچ مورد ساخت و ساز غیر قانونی در این شهر خبرداد.

پنج ساخت و ساز غیرمجاز در همدان  تخریب شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حسین مردانی سرپرست مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری همدان گفت: این ساخت و سازهای غیرمجاز واقع در جاده روستای چشین همدان از سوی واحد اجرای احکام مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری و امور اراضی جهاد کشاورزی همدان تخریب شد.

وی اضافه کرد: تخریب این ساخت و سازهای غیرقانونی با نظارت نماینده دادستان و با همکاری امور اراضی و جهاد کشاورزی، عوامل انتظامی و یگان امداد انجام شده است.

مردانی با اشاره به مسولیت پذیری شهرداری و سایر ارگان های مرتبط نسبت به ساخت و سازهای غیرمجاز خاطرنشان کرد: شهرداری و سازمان جهاد کشاورزی در پاکسازی، رفع تصرف و مقابله با تغییر کاربری اراضی کشاورزی و جلوگیری از ساخت و سازهای غیرقانونی عزم راسخ دارد.

سرپرست مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری همدان هشدار داد: با هرگونه تخلف و ساخت و سازغیر قانونی در محدوده، حریم شهر و باغ ها به ویژه در کمربند سبزی شهر همدان قاطعانه و بدون اغماض برخورد می شود.

وی با اشاره به اینکه پنجشنبه هفته گذشته نیز حکم تخریب چهار ساخت و ساز غیرمجاز در کمربند سبز همدان اجرایی شد، یادآوری کرد: این ساخت و سازهای غیرمجاز واقع در باغ های دره مراد بیگ همدان از سوی واحد اجرای احکام مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری و امور اراضی جهاد کشاورزی همدان تخریب شد.

اجرای شدن حکم تخریب پنج ساخت و ساز غیرمجاز در همدان

انتهای پیام/د.ا

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.