از ابتدای امسال ۱۶۵ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان چهارمحال و بختیاری پرداخت شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای امسال 165 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به یک هزار و ۲۳۲ خانواده تحت حمایت این نهاد در استان پرداخت شد.

علی ملک پور افزود: در این مدت ۳۵۹ طرح اشتغال و خودکفایی با ۵۳ میلیارد و ۳۱۲ میلیون ریال از محل اعتبارات امدادی و ۸۶۱ طرح با ۱۱۱ میلیارد و ۶۸۸ میلیون ریال از منابع بانکی برای افراد تحت پوشش فاقد شغل در استان ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه تسهیلات این نهاد در بخش‌های تولیدی، دامداری، کشاورزی، صنایع دستی و خدماتی است ادامه داد: خانواده ها اغلب در مشاغلی همچون طرح های گلخانه ای، پرورش قارچ، پرواربندی گاو و گوسفند، گاو شیری، فرش و گلیم، نانوایی و جوشکاری مشغول به کار هستند.

ملک پور اضافه کرد: تسهیلات پرداختی شامل ۶۲۶ مورد در بخش دامپروری، ۳۵۸ مورد در بخش خدمات، ۱۳۰ مورد در بخش صنایع دستی، ۱۰۱ مورد در بخش کشاورزی و ... می باشد.

وی گفت: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به ‌صورت کوتاه مدت و بلند مدت به خانواده های محروم و کم بضاعت از برنامه های کمیته امداد امام خمینی (ره) استان چهارمحال و بختیاری است.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار