مهلت قانونی ثبت نام سرویس مدارس در شیراز فردا به پایان می‌رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمد مرادپور مدیر اجرایی سرویس مدارس سازمان دانش آموزی فارس با بیان اینکه تاکنون ۸۰ هزار دانش آموز شیرازی در سایت سرویس مدارس ثبت نام کردند، گفت: پیش بینی می شود تا فردا، ۲۵ شهریور ۱۱۵ هزار نفر در محدوده ۴ ناحیه آموزش و پرورش شیراز در سایت سرویس مدارس ثبت نام کنند.

وی با بیان اینکه پارسال هیچ حادثه‌ای در حوزه سرویس مدارس رخ نداده است، افزود: با توجه به امنیت دانش آموزان، این حوزه در سال تحصیلی جدید با شعار امنیت، تربیت و سلامت شروع به کار خواهد کرد.

مرادپور با بیان اینکه امسال ۴۰ درصد رانندگان سرویس مدارس شیراز را بانوان تشکیل می‌دهند، که از این تعداد ۲۵ درصد سرپرست خانوار هستند، ادامه داد: بیشتر خانواده‌ها ترجیح می‌دهند که راننده سرویس مدرسه فرزندشان بانوان باشند که دلیل این موضوع نظم، انضباط و ارتباط اجتماعی مناسب بانوان راننده سرویس مدارس است.

وی با اشاره به این که هر سال بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر شیراز، شهریه سرویس مدارس تعیین می‌شود، افزود: امسال با توجه به کاهش تورم نسبت به پارسال ۱۰ درصد به شهریه سرویس مدارس اضافه شده است.

مرادپور اظهار داشت: تعداد سرنشینان هر سرویس بر اساس ظرفیت درج شده کارت خودرو است و هرگونه تخلف از سوی رانندگان غیر قانونی است.

مدیر اجرایی سرویس مدارس دانش آموزی فارس با بیان این که ۱۷ بازرس ویژه، پیگیر تخلفات رانندگان سرویس مدارس هستند، بیان کرد: افراد مجرد نمی‌توانند خدمات سرویس مدارس را انجام دهند مگر این که کارت صلاحیت از سوی سازمان تاکسیرانی برای آنان صادر شده باشد.

مرادپور از برگزاری مانور سرویس مدارس در ۲۹ شهریور در بولوار چمران شیراز خبر داد و تصریح کرد: در این مانور ۲۰ درصد رانندگان سرویس مدارس شیراز برای آشنایی با آدرس منزل دانش آموزان و اولیای آن‌ها به درب منازل آن‌ها می‌روند.
انتهای پیام/ر

فردا، آخرین مهلت ثبت نام سرویس مدارس شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار