رئیس سازمان دانش آموزی فارس از افزایش نرخ سرویس مدارس در فارس خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محسن کلاری رئیس سازمان دانش آموزی فارس گفت: سرویس مدارس به عنوان مدرسه سیار به آن پرداخته شده و آموزش و پرورش ورود کرده است.

وی بیان کرد: امروزه می‌توان گفت: تمام خدمات سرویس مدارس الکترونیکی ارائه می‌شود که شامل ثبت نام تا موضوعات آموزشی و فرهنگی است.

رئیس سازمان دانش آموزی فارس تصریح کرد: از اول تیرماه امسال ثبت نام سرویس مدارس به صورت الکترونیکی انجام شده، و تاکنون ۹ هزار دانش آموز ثبت نام کرده اند که در مقایسه با کل متقاضیان بسیار کم است.

کلاری ادامه داد: آموزش و پرورش به ۱۲۰ هزار دانش آموز، با ۱۰ هزار و ۵۰۰ خودرو،۱۷ هزار و ۵۰۰ سرویس ارائه می‌دهد که ۴۵ درصد از سرویس استفاده می‌کنند.


وی تصریح کرد: همه پرداخت‌ها به صورت الکترونیکی انجام و تا پایان مرداد ماه زمان ثبت نام تمدید شده است.

رئیس سازمان دانش آموزی فارس با بیان اینکه نرخ سرویس مدارس نسبت به پارسال ۱۰ درصد افزایش داشته افزود: علاوه بر گزارش افزایش تعداد سرنشین‌ها باید شماره پلاک ارائه شود که در این زمینه ۲۱ بازرس در شهر شیراز فعال هستند.

وی اضافه کرد: لباس فرم برای سرویس مدارس مشخص و اجباری شده که باید برچسب سرویس مدارس را نیز داشته باشند.


رئیس سازمان دانش آموزی فارس با اشاره به برگزاری کلاس‌های آموزشی برای رانندگان سرویس اظهار کرد: تمامی ۱۰ هزار و ۵۰۰ راننده متقاضی موظف هستند در کلاس‌های آموزشی شرکت کنند.

انتهای پیام/ن

برگزاری کلاس‌های آموزشی برای رانندگان سرویس مدارس

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار