رئیس اداره اوقاف جنوب شرق تهران گفت:‌ در آستانه فرارسیدن ایام عزاداری سید الشهداء (ع)یک موسسه و حسینیه ۵ طبقه در خیابان ۱۷ شهریور به ارزش ۴۰ میلیارد ریال وقف شد.

به گزارش حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف وامور خیریه حجت الاسلام نقوی درباره وقف یک حسینیه در خیابان 17 شهریور گفت:‌ واقف این حسینیه به نمایندگی از هیات امنای این حسینیه، «هادی رمضان بارندی» است.

وی افزود: موسسه و حسینیه محبان الحسین (ع) در خیابان 17 شهریور خیابان عجب گل واقع است که هیات امنای آن، این وقف را به نیت تامین هزینه‌های جاری و عمرانی، برگزاری مراسم‌های عزاداری ائمه اطهار، برپایی مراسم‌های مذهبی و اعیاد، کمک به اشخاص نیازمند و ایتام و بالاخص پرداخت وام قرض‌الحسنه وقف کرده است.

رئیس اداره اوقاف جنوب شرق تهران خاطرنشان کرد: برگزاری کلاس‌های آموزشی، قرآن و معارف، تاسیس درمانگاه و راه‌اندازی کارگاه با هدف اشتغالزایی از دیگر نیت‌های واقفین است.

وی گفت:‌ این حسینیه 5 طبقه دارد که تاکنون 3 طبقه آن ساخته شده و از آن بهره‌برداری می‌‌شود و ارزش این وقف 40 میلیارد ریال است ضمن اینکه متولی اعلام کرده به دنبال توسعه این حسینیه با خرید ملک جنبی آن است

حجت الاسلام نقوی در پایان تاکید کرد: متولی این حسینیه بر اساس نظر واقفین، هیات امنا انتخاب می شود.

انتهای پیام/

 

نیات متنوع فرهنگی وآموزشی واقف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۰ ۲۷ شهريور ۱۳۹۶