با تلاش ماموران انتظامی ایست و بازرسی سفیدآبه شهرستان نیمروز، کامیون حامل ۲ تن و ۳۰۰ کیلوگرم داروی گیاهی قاچاق متوقف شد.

توقیف کامیون حامل بیش از ۲ تن داروی گیاهی قاچاق در نیمروز به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سرهنگ حسن آشیانی فرمانده انتظامی شهرستان نیمروز  در تشریح جزئیات این خبر گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا، ماموران انتظامی "ایستگاه ایست و بازرسی سفیدابه" از جابه جایی دارو‌های گیاهی قاچاق توسط یک دستگاه کامیون مطلع شدند.

وی افزود: ماموران پلیس با اشراف اطلاعاتی این کامیون را شناسایی و متوقف کرده و بازرسی از این خودرو ۲ تن و ۳۰۰ کیلوگرم داروی گیاهی از نوع آویشن را کشف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه برابر اعلام کارشناسان ارزش این اقلام ۳۰۰ میلیون ریال برآورد شده تصریح کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر که پس از تکمیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نیمروز در پایان افزود: یکی از وظایف ذاتی پلیس مبارزه با پدیده شوم قاچاق می‌باشد و با توجه به تاثیر منفی این پدیده شوم بر اقتصاد کشور، مجموعه انتظامی شهرستان با تلاش شبانه روزی کلیه یگان‌های تابعه خود و با قدرت تمام با هرگونه قاچاق، مقابله و مبارزه خواهد کرد.

انتهای پیام/ع

کشف داروی گیاهی قاچاق درنیمروز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار