مدیرکل آموزش‌وپرورش استان سمنان گفت: ضریب پوشش ثبت‌نام پیش‌دبستانی در سمنان بالاتر از میانگین کشوری است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ محمد رضا جهان مدیرکل آموزش‌وپرورش استان سمنان گفت : میانگین پوشش ثبت‌نام پیش‌دبستانی‌ها در استان سمنان به 87 درصد رسیده است و برای تکمیل این آمار باید تلاش بیشتری داشته باشیم.


مدیرکل آموزش‌وپرورش استان سمنان افزود: ضریب پوشش ثبت‌نام پیش‌دبستانی‌ها در استان سمنان از میانگین کشوری نیز بالاتر است و این‌یکی از بهترین موفقیت‌های اداره کل آموزش‌وپرورش استان سمنان به شمار می‌رود.


وی با اشاره به اینکه میانگین ثبت‌نام پیش‌دبستانی‌ها در سراسر کشور بالغ‌بر 58 درصد گزارش‌شده است تصریح کرد: دانش آموزان پیش‌دبستانی در این مقطع مهارت‌های اولیه برای فراگیری آموزش الفبا و دروس اول ابتدایی را فراگیری می‌کنند.


جهان با اشاره به پروژه‌های مهرماه امسال در مدارس استان سمنان ، اظهار داشت : تعمیرات و تأمین تجهیزات مدارس استان سمنان در قالب طرح هجرت 3 ازجمله شاخص‌ترین پروژه‌هایی است که هم ‌زمان با آغاز سال تحصیلی جدید بهره‌برداری می‌شود.


مدیرکل آموزش‌وپرورش استان سمنان افزود : در تمامی پروژه‌های عمرانی آموزش‌وپرورش استان سمنان خیران و اعتبارات اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان سمنان نقش ویژه و محوری را در تأمین اعتبارات ایفا می‌کردند.


وی با بیان اینکه 53 مدرسه قدیمی در استان دچار فرسودگی شده بود، اظهار داشت : تابستان امسال با حضور بسیجیان جهادگر این مدارس نوسازی و تعمیرات آن انجام شد.


جهان با اشاره به اجرای پروژه آسفالت سازی محوطه مدارس در 32 هزار و 500 مترمربع بیان کرد: 80 هزار و 500 مترمربع ایزوگام مدارس استان سمنان و استانداردسازی تجهیزات گرمایشی 142 مدرسه استان سمنان از دیگر پروژه‌هایی است که در مهرماه امسال بهره‌برداری می‌شود.


انتهای پیام / ذ


تعمیرات 53 مدرسه قدیمی استان سمنان در تابستان امسال انجام شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.