مدیر کل صدا و سیما لرستان:

پخش برنامه تلویزیونی سرزمین نینوا از شبکه افلاک

برنامه‌ی تلویزیونی سرزمین نینوا، ایام محرم از صدا و سیمای مرکز لرستان پخش می‌شود.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  مدیرکل صدا و سیمای مرکز لرستان گفت: برنامه تلویزیونی سرزمین نینوا را یکی از ویژه برنامه‌های صدا و سیمای این مرکز در ایام محرم دانست و افزود: این برنامه در ۱۲ شب به تهیه کنندگی محمد رضا پولادوند از ساعت ۲۱ تا ۲۲ با پخش نوحه‌های قدیمی، بحث کارشناسی به موضوع محرم و فسلفه قیام امام حسین (ع) روی آنتن می‌رود.

محمد بازوند درباره‌ی ویژه برنامه‌های ایام محرم و هفته دفاع مقدس در شبکه افلاک لرستان افزود: با آغاز هفته دفاع مقدس و ماه محرم ویژه برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی مختلفی در صدا و سیمای مرکز استان اجرا می‌شود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز لرستان با اعلام اینکه هشت فیلم سینمایی و یک سریال ۱۴ قسمتی در این ایام از شبکه افلاک پخش می‌شود، گفت: تا همیشه زندگی، محراب عشق، میراث مرثیه و پخش خاطرات خبرنگاران از دفاع مقدس از دیگر برنامه‌هایی است که به مناسبت دفاع مقدس و ایام محرم در صدا و سیما‌ی این مرکز پخش می‌شود.

بازوند، ویژه برنامه‌ی مهمان کربلا را از دیگر ویژه برنامه‌های صدا و سیمای مرکز استان در ایام محرم و هفته دفاع مقدس دانست که به مدت ۷۵ دقیقه در شبکه افلاک پخش می‌شود.

مدیرکل صداوسیمای مرکز لرستان با بیان اینکه ویژه برنامه مهمان کربلا به تهیه کنندگی اشرف گنجیان پخش می‌شود، گفت: این برنامه برای معرفی هیئت‌های مذهبی، روایت عاشورا، آداب و رسوم مردم لرستان در محرم، ادبیات محرم و بیان خاطرات رزمندگان در عملیات‌های ماه محرم دوران دفاع مقدس، پخش می‌شود.

بازوند به پخش برنامه صبحی دیگربه تهیه کنندگی هوشنگ عزیزی اشاره کرد و گفت: این برنامه نیز با دعوت از فرماندهان و خانواده معظم شهدا، پخش مستند‌هایی از دفاع مقدس، پخش نوحه‌ها ومداحی‌ها به مدت یک ساعت از شبکه افلاک پخش می‌شود.

به گفته‌ی مدیرکل صداوسیمای مرکز لرستان، در ایام محرم عزاداری مردم خرم‌آباددر حسینیه‌ی ثارالله سپاه ناحیه خرم آباد هر شب به طور زنده از شبکه افلاک پخش می‌شود.

انتهای پیام /د

پخش نوحه‌ ومداحی‌در ایام محرم  از شبکه افلاک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.