عضو کمیسیون امنیت ملی گفت: آمریکا بارها از تریبون‌های بین‌المللی رسوایی و عهدشکنی‌های خود در قبال ایران را به نمایش گذاشته است.

ترامپ می‌خواهد با ابزار تبلیغاتی ماهیت جمهوری اسلامی ایران را خدشه‌‌دار کندسید قاسم جاسمی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به سخنان ترامپ در سازمان ملل درباره ایران اظهار کرد: این اولین اظهارات آمریکا نسبت به ایران نیست بلکه رئیس جمهور‌های پیشین این کشور نیز با تکیه بر همین سیاست و رویکرد پیش رفتند بنابراین این‌گونه یاوه‌گویی‌ها هیچ اهمیتی برای ما ندارد.

وی با اشاره به اینکه در طول 38 سال گذشته کشورمان همواره در معرض مشکل‌ آفرینی‌های آمریکا قرار داشته است، ادامه داد: در حال حاضر هم تنها هدف ترامپ این است که با ابزارهای تبلیغاتی ماهیت جمهوری اسلامی ایران را خدشه‌‌دار کند.

جاسمی تصریح کرد: طی سالیان پس از پیروزی انقلاب اسلامی، ایران بارها مورد تحریم آمریکا قرار گرفته اما این موضوع کوچک‌ترین خدشه‌ای در عزم و اراده مردم و مسئولان کشور ایجاد نکرده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی بیان داشت: اگر فرمایش‌های امام راحل، مقام معظم رهبری و مدیریت جهادی را سرلوحه خود قرار دهیم، نیازی به چراغ سبز آمریکا نخواهیم داشت.

جاسمی در پایان خاطرنشان کرد: در طول 38 سال گذشته بارها ثابت کردیم که اهل منطق و مذاکره مسالمت‌آمیز هستیم اما آمریکا بارها و بارها از تریبون‌های بین‌المللی هم رسوایی و عهدشکنی‌های خود را به نمایش گذاشته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار