فرمانده انتظامی خراسان رضوی بر آمادگی کامل پلیس خراسان رضوی برای برگزاری هرچه با شکوه‌تر سوگواری‌های محرم و صفر و میزبانی از زایران بارگاه ملکوتی ثامن الحجج آقا علی ابن موسی الرضا (ع) تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ سردار قادر کریمی درنشست رؤسای هیات‌های مذهبی سراسر کشور گفت::نظم و امنیت کامل و در خور شان این سوگواری‌های میلیونی جز با مشارکت و تعامل عمومی و به خصوص همکاری‌های هوشمندانه هیات‌های مذهبی محقق نخواهد شد.

 
وی افزود: در آیین‌های محرم و صفر و همچنین مراسم دهه پایانی و ۲۸ صفر موضوع تهدید شناسی از اهمیت بیشتر و حساسیت ویژه‌ای برخوردار است.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت:شکوه و عظمت آیین‌های سوگواری در محرم و صفر را نمایش اقتدار جمهوری اسلامی دانست و گفت:اگر با برنامه ریزی و مدیریت هوشمندانه به پیش برویم خواهیم توانست در این نمایش اقتدار و سربلندی و امنیت گام‌های موفقیت آمیزی برداریم.

سردار کریمی اظهار داشت :بکارگیری پلیس محرم به عنوان همیاران نیروی انتظامی در هیات‌های مذهبی که ارم و بازوبند مشخصی داشته باشند نقش موثری در پیشگیری از آسیب‌ها و مشکلات پیش رو خواهد داشت.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت:پلیس رضوی خود را موظف به برقراری نظم و امنیت شایسته و در خور شان هیات‌های مذهبی و همچنیت امنیت مشهد مقدس و خراسان رضوی می‌داند و تمهیدات ویژه و طرح‌های مختلف انتظامی و ترافیکی را در دستور کار خود قرار داده است.
 
انتهای پیام//ف.ج
 

برگزاری درنشست رؤسای هیات‌های مذهبی سراسر کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.